سفارش تبلیغ
صبا ویژن




گزارش تمرین پرسپولیس/این بار باقرى و حاجى زاده با هم مشاجره کردن - اخبار برگزیده فوتبال
گزارش تمرین پرسپولیس
این بار باقرى و حاجى زاده با هم مشاجره کردند
بازیکنان پرسپولیس در ادامه روند آماده سازى خود براى دیدار با برق تهران، عصر دیروز یک تمرین پرفشار و ۱۰۰ دقیقه اى را پشت سر گذاشتند. در این جلسه تمرینى سرخپوشان ابتدا به مدت ۳۰ دقیقه نرم دودیدند و بعد از آن به بازى آقاوسط روى آوردند. تمرینات شوتزنى و مرور کارهاى تاکتیکى از جمله مراحل دیگر تمرین بود و مطابق معمول هم بازیکنان در آخر تمرین به فوتبال دستگرمى پرداختند. آنچه که دیروز از ساعت ۱۱و۳۰ دقیقه تا ۱۳و۱۰ دقیقه در ورزشگاه کارگران رخ داد را در زیر بخوانید:
صلاح براى همیشه مى رود؟
بعد از درگیرى که صلاح حسن در تمرین روز دوشنبه سرخپوشان با روبرت ساها ایجاد کرد و همچنین مصاحبه اى که او بعد از این انجام داد، از سوى دنیزلى به او خبر داده شد بهتر است دیگر در تمرینات حضور پیدا نکند. براى همین دیروز مهاجم عراقى سرخپوشان ترجیح داد در منزلش استراحت کند و در ورزشگاه کارگران آفتابى نشود. در مورد آینده این بازیکن در پرسپولیس شنیدیم وى قرار است امروز و فردا براى همیشه به کشورش برگردد!
دنیزلى از خودش دفاع کرد!
قبل از شروع تمرین، مصطفى دنیزلى قبل از هر کارى به مترجمش مأموریت داد خبرنگاران را در مورد قضیه درگیرى صلاح حسن و ساها توجیه کند. مترجم دنیزلى در گفت و گو با خبرنگاران عقیده داشت دنیزلى صحنه درگیرى را ندیده و چنانچه آن را مى دید هرگز به سادگى از کنارش نمى گذشت! بازهم جاى شکرش باقى است که سرمربى ترکیه اى این درگیرى را تکذیب نکرد.
بادامکى تمرین کرد
حسین بادامکى که در تمرین روز دوشنبه از ناحیه مچ پا مصدوم شده بود، بعد از یخ درمانى مشکلش برطرف شد و دیروز پا به پاى دیگر بازیکنان به تمرین پرداخت اما فرزاد آشوبى از ناحیه کشاله ران پا احساس درد کرد و به تمرین اختصاصى پرداخت. به گفته پزشک سرخپوشان این ۲ بازیکن مشکلى براى همراهى تیمشان در بازى فردا ندارند.
ذخیره ها مشخص شدند!
مطابق روزهاى اخیر بازیکنانى نظیر الونگ، اسدى، طارق جبان و واعظى با وجود خوب تمرین کردن در ترکیب ثابت تیم جایى نداشتند. این مسأله باعث شده بود این بازیکنان تلاش خود را بیشتر کنند. مخصوصاً الونگ که در خط دفاع تیم ذخیره ها اجازه هیچ کارى به مهاجمان تیم اصلى  را نمى داد. قابل ذکر است این روزها روحیه بازیکن کامرونى سرخپوشان بسیار خوب و تعجب برانگیز است.
درخواست هواداران از دنیزلى
در اواخر تمرین هواداران از دنیزلى درخواست کردند که او، تمرین پنالتى زدن را براى شاگردانش درنظر بگیرد. آنها اعتقاد داشتند امکان دارد بازى فردا به ضربات پنالتى بکشد! در مقابل این درخواست هواداران، دنیزلى فقط سرش را تکان داد و توجهى نکرد.
بگومگوى باقرى و حاجى زاده
اشتباهات پى در پى حاجى زاده در خط دفاع باعث عصبانیت شدید باقرى شد تا جایى که کاپیتان به شدت بر سر حاجى زاده فریاد زد. این ۲ دقایقى با یکدیگر به بگومگو پرداختند و هیچ کدام هم حاضر به کوتاه آمدن نبودند! قابل ذکر است بازى دستگرمى با نتیجه ۳ بر ۳ خاتمه یافت و بازیکنانى نظیر قویدل، نیکبخت، معدنچى، سیدعباسى، اسدى و شعبو موفق به گلزنى شدند. تمرین امروز سرخپوشان ساعت ۱۶ آغاز مى شود


نویسنده : سیروس حسین » ساعت 10:21 عصر روز چهارشنبه 85 اسفند 16