سفارش تبلیغ
صبا ویژن




على پروین: نباید ترکیب کادر فنى پرسپولیس را تغییر داد! - اخبار برگزیده فوتبال
على پروین: نباید ترکیب کادر فنى پرسپولیس را تغییر داد!
على پروین در گفت و گویى اختصاصى با «ابرار ورزشى» اظهاراتى در مورد مسایل روز فوتبال کشور و پرسپولیس عنوان داشت که از نظرتان مى گذرد:
* دیدار پرسپولیس مقابل برق تهران مطمئناً بسیار سخت خواهد بود. چون این تیم براى خلق شگفتى به مصاف پرسپولیس خواهد آمد. همواره از این گونه تیم ها بیشتر باید ترسید.
*سپاهان در لیگ قهرمانان با مشکل مواجه خواهد شد. من چندان به موفقیت این تیم خوشبین نیستم. آنها با بازى هاى ضعیف شان در هفته هاى اخیر نشان دادند نمى توانند نماینده خوبى براى فوتبال کشورمان باشند.
* حضور یونگ تأثیرى در موفقیت فعلى استقلال نداشته است. او در ادامه هم نمى تواند تأثیرگذار ظاهر شوند.
*در شرایط فعلى و با روندى که سایپا در پیش گرفته است، مطمئن هستم استقلال به زودى جاى این تیم را در صدر جدول خواهد گرفت.
*شنیده ام که ترکیب هیأت مدیره دچار تغییراتى شده است. به طور کلى تیم هایى مثل پرسپولیس و استقلال همه چیزشان در زمین مسابقه مشخص مى شود. اگر در زمین موفق باشند، مدیریتشان هم موفق به نظر مى آید.
* استیلى مربى جوانى است که علاقه و استعداد زیادى هم به این کار دارد ولى بازگشت او در این برهه به پرسپولیس به صلاح نیست. نباید ترکیب فعلى کادر فنى را بر هم زد.
* من نمى توانم بگویم فرهاد کاظمى در حد سرمربیگرى پرسپولیس هست یا نه اما فکر مى کنم گزینه هاى بهتر از او هم وجود دارد.
* ساها موفق ترین بازیکن خارجى پرسپولیس بوده که بازیهاى زیادى هم انجام داده است. الونگ هم اگر حاشیه هایش توسط باشگاه حل شود، بازیکن بزرگى است.
* محمد (پسرم) مى گفت به این دلیل تیم ملى امید را رها کرده است که مى خواسته جایگاهش را در پرسپولیس حفظ کند. فراموش نکنید که او تازه ۱۸ سال واقعى دارد. در همین بازى با استرالیا امیدهایى به میدان رفتند که ۲۷ سال داشتند.


نویسنده : سیروس حسین » ساعت 10:24 عصر روز چهارشنبه 85 اسفند 16