سفارش تبلیغ
صبا ویژن




شوچنکو: چلسى بازى مرا تباه کرد - اخبار برگزیده فوتبال
شوچنکو: چلسى بازى مرا تباه کرد
124854.jpg
ایسنا - آندرى شوچنکو مهاجم اوکراینى چلسى هنوز هم با سرمربى پرتغالى این تیم مشکل دارد. اکنون با گذشت چند ماه ازپیوستن این مهاجم اوکراینى به چلسى ؛او همچنان با مورینیو سرمربى آبى هاى لندنى میانه چندان خوبى ندارد و به تسویه حساب با او مى اندیشد.
شوا در تابستان گذشته در برابر رقم ۵۰ میلیون یورو میلان ایتالیا را به مقصد چلسى ترک کرد. او در فصل پیش رقابت هاى سرى A و در ۲۸ بازى توانسته بود ۱۹ بار براى قرمز و مشکى پوشان شهر میلان گلزنى کند. او از موفق ترین مهاجمان میلان بود اما در عین حال در انگلستان همواره در پى یافتن شرایط آرمانى خود است.
او در ۲۵ بازى گذشته چلسى تنها ۱۹ بار در فهرست اولیه نفرات چلسى قرار داشته است و در رقابت هاى لیگ برتر تاکنون تنها سه بار پایش به گلزنى باز شده است. او دراین زمان دو بار براى آبى ها در لیگ قهرمانان اروپا گلزنى کرده است. این روند کارى و این کارنامه ضعیف انتقادهاى فراوان رسانه هاى انگلستان را از او در پى داشته است.
شوچنکو در برابر این انتقادها به دفاع از خود پرداخت و به شدت از مورینیو انتقاد کرد. او گفت که روابط میان او و مورینیو تنها کارى و حرفه اى است و نه بیشتر. مورینیو یک روباه بسیار مکار است و روش هاى سختگیرانه خود را دارد. با این حال من مربیان بهترى نسبت به او را هم تجربه کرده ام.
این مهاجم درباره اقامتگاه تازه اش هم گفت:صادقانه باید بگویم که هنوز هم به زندگى در لندن خو نگرفته ام. اگرچه بدنم اینجا حضور دارد، اما روحم جاى دیگرى است. براى همین هم در زمستان به فکر جدایى و ترک چلسى افتاده بودم. با این حال این موضوع اکنون سپرى شده است.
شوا درباره میشاییل بالاک، همبازى آلمانى اش هم چنین گفت: او بازیکنى است که از سطح بازى بالایى برخوردار است. آنچه درباره او گفته مى شود بسیار ناجوانمردانه است. او چه در تمرین ها یا در بازیها بسیار خوب عمل مى کند. ما به عنوان بازیکنان تازه وارد سرنوشت مشترکى داریم. با این حال میشاییل بازیکنى رؤیایى است و نباید با او این گونه برخورد شود. او هنوز فرم بازى خود را نیافته بود، این کار در چلسى بسیار دشوار است. جایى که در نهایت بازى فردى در یک تفکر گروهى محو مى شود.


نویسنده : سیروس حسین » ساعت 12:22 عصر روز پنج شنبه 85 اسفند 17