سفارش تبلیغ
صبا ویژن




زمستان 1385 - اخبار برگزیده فوتبال
حمید استیلی: باید دست همه هواداران پرسپولیس را بوسید
مربی و بازیکن سابق تیم فوتبال پرسپولیس گفت : باید دست همه هواداران پرسپولیس را بوسید که در همه شرایط حساس این تیم را حمایت می‌کنند.

حمید استیلی روز یکشنبه در گفت وگو با ایرنا افزود: حضور حدود ‪ ۶۰‬هزار طرفدار در دیدار تیم پرسپولیس مقابل سایپا،نشانگر عشق وعلاقه‌این تماشاگران یه این تیم است.

وی درباره بازیکنان تیم پرسپولیس گفت: وصله کم فروشی به بازیکنان تیم پرسپولیس نمی‌چسبد وآنان از نظر اخلاقی و فنی افراد بسیار شایسته‌ای هستند.

وی گفت : همه بازیکنان تیم پرسپولیس وظایف خود را بخوبی انجام می‌دهند.

استیلی در مورد شرایط پرسپولیس در جام جذفی گفت : این تیم فقط دو حریف سخت مقابل خود دارد که می‌تواند با پیروزی برابراین دو تیم به‌مقام قهرمانی جام حذفی برسد و جواب محبت هواداران را بدهد.

وی درمورد انتقاد ازکادر مربیان پرسپولیس اظهار کرد:در حال حاضر زمان انتقاد نیست و باید از مربیان تیم حمایت کرد تا بتوانند در جام حذفی موفق شوند.

بازیکن سابق تیم پرسپولیس با بیان اینکه در آینده نزدیک در دو کلاس مربیگری در کشورهای هلند و انگلیس شرکت خواهد کرد، اظهار کرد: از دو تیم لیگ برتری پیشنهاد داشته که همه چیز را به فصل اینده موکول کرده‌است.

استیلی درباره بازی تیم امید با استرالیاگفت: تیمی که مقابل استرالیا بازی کرد خیلی جوان بود و با توجه به بازی تدارکاتی کمی که داشت توانست خوب بازی کند.

وی گفت : این تیم اگر هم کمی خوش شناس بود می‌توانست بازی را به سود خود تمام کند.



نویسنده : سیروس حسین » ساعت 11:2 عصر روز یکشنبه 85 اسفند 13

تمرین سبک عصرگاهى پرسپولیس
دنیزلى رفت، کریم نیامد
ایران ورزشى- تمرین دیروز پرسپولیس به شکل عجیب و غریبى انجام شد. به غیر از باقرى، اولادى و کعبى که اصلاً به کارگران نیامدند، اسدى که صبح دیروز با بیمارى گوارشى و ضعف روبرو شده بود در رختکن از دنیزلى اجازه استراحت گرفت و خود افندى به همراه مترجمش جداگانه ورزشگاه را ترک کردند.
دنیزلى به گفته صادقى نوبت دکتر داشت و صادقى براى پیگیرى مطالبات مالى اش به باشگاه رفت. البته صادقى چند دقیقه ابتدایى را همراه نورالدین در زمین حضور داشت. بازیکنان زیر نظر مربى گلرهاى تیم حدود ۲۰ دقیقه گرم کردند و آماده تمرین شدند. تمام بازیکنان و الونگ سعى داشتند در غیاب دنیزلى، از زیر تمرینات کششى و نرمشى فرار کنندکه فریادهاى نورالدین مانع کار آنها شد.
حدود ۲۰ هوادار حاضر در تمرین در مورد ارنج تیم مقابل سایپا و بیرون ماندن واعظى، اسدى و ... با سرپرست تیم صحبت کردند و از زارعى در مورد فرصت طلایى که از دست داد پرسیدند که او هم آنها را دلدارى داد.
شیث رضایى هم از معدنچى پرسید چطور آن موقعیت تک به تک را تبدیل به گل نکرد؟ شیث به خاطر بازى محکم مقابل دایى تنها بازیکنى بود که دیروز تشویق شد. بازى سپک تاکرا بخش عمده اى از تمرین بود که حرکات نامشخص داریوش رضاییان و شرط بندى ۲ تیم از بازیکنان توجه همه را جلب کرده بود.
نیکبخت و تیم حریفش، ۱۰ عدد آانناس براى برنده بازى جایزه تعیین کردند و کار را به شدت جدى گرفته بودند. پروین، نام هم تیمى هاى سورى اش را برعکس صدا زد و نیکى او را راهنمایى کرد! پسر سلطان برخلاف پدرش در بازى تنیس فوتبال، چندان تبحر ندارد. در صحنه اى هم تدارکات تیم براى جمع کردن توپ ها دوید و به زمین خورد و صداى خنده همه را به آسمان برد.
پس از این تمرین تفریحى، فوتبال دستگرمى با کاورهاى همیشگى سبز و سفید آغاز شد که به نسبت زمان زیادى هم طول کشید. فاطمى و رضاییان، بهترین گلزنان بودند.
کریمى یار آزاد ۲ تیم در وسط زمین بود و واعظى با چند واکنش خوب نگاه ها را به خود معطوف کرد.
ساها مثل بازى سایپا، دیروز هم بسیار خوب و آماده تمرین کرد و با تشویق نورالدین روبرو شد. در پایان تمرین هم حاضران وضعیت کعبى را از سرپرست تیم مى پرسیدند و بازیکنان پس از یک دور دویدن و سرد کردن، به رختکن رفتند.
تمرین سرخپوشان امروز تعطیل است و از فردا دور جدید تمرینات براى بازى پنجشنبه مقابل برق در جام حذفى آغاز مى شود.


نویسنده : سیروس حسین » ساعت 10:51 عصر روز یکشنبه 85 اسفند 13

کاپلو اکنون طرفدار بکام است
فابیو کاپلو سرمربى رئال مادرید اکنون از طرفداران پروپا قرص دیوید بکام شده است. مردى که یک ماه و نیم پیش قول داده بود که دیوید بکام هرگز براى رئال مادرید بازى نخواهد کرد نه تنها اکنون این هافبک را به تیمش بازگردانده است بلکه حتى از استیو مک لارن سرمربى تیم ملى انگلیس خواسته است که کاپیتان پیشین تیم ملى انگلیس را به تیم ملى فرا بخواند.
بکام پس از یک ماه غیبت چندى پیش بازگشتى توأم با گلزنى به رئال داشت و کاپلو تأکید مى کند این بازیکن انگلیسى جایگاهش را در رئال پیدا کرده و این شایعات را رد مى کند که تصمیم بازگشت وى به رئال از جانب باشگاه بوده است.
کاپلو اعتراف کرد که وى در این فرض که این بازیکن انگلیسى متعاقب انتقالش به تیم لس آنجلس گلکسى در لیگ امریکا از جدیت همیشگى برخوردار نیست، اشتباه کرده است.
و با وجود آنکه این چرخش مسخره آمیز است اما سریعاً فراموش شد. ضربه آزاد بکام پیروزى چندى پیش رئال بر رئال بتیس را تأمین کرد و مربى ایتالیایى را در جایگاهش ابقا کرد و در حالى که مک لارن تحت فشار مشابه اى قرار دارد، کاپلو قویاً از سرمربى تیم ملى انگلیس خواسته است تا کار مشابه وى را انجام دهد.
کاپلو تأکید کرد: مردان عاقل فوراً اشتباهات خود را تصحیح مى کنند.
کاپلو اوایل فصل مدعى شده بود که ضعیف شدن بکام به دلیل ضربه روحى ناشى از خط خوردن از تیم ملى انگلیس بوده است. وى اکنون بر این باور است که بازگشت وى به تیم ملى وى را به آمادگى خواهد رساند.
وى گفت: من به خاطر بکام هم امیدوارم که وى به تیم ملى انگلیس باز گردد چرا که این امر وى را خشنود خواهد کرد. البته، این امر بستگى به سرمربى تیم ملى انگلیس دارد، ولى وى مى تواند براى تیم ملى انگلیس مفید واقع شود.


نویسنده : سیروس حسین » ساعت 10:39 عصر روز یکشنبه 85 اسفند 13

هنوز کارت‌ITC من‌ نرسیده‌ است‌ کعبی: امروز یا فردا در تمرینات‌ پرسپولیس‌ حاضر مى‌شوم!
حسین‌ کعبى‌ بازیکن‌ جدید پرسپولیس‌ و کاپیتان‌ تیم‌ملى‌ امید در دیدار مقابل‌ تیم‌ امید استرالیا موفق‌ به‌ گلزنى‌ نشد، با این‌ حال‌ بازیکن‌ ریزنقش‌ براى‌ قرارگرفتن‌ در ترکیب‌ تیم‌ پرسپولیس‌ بى‌تابى‌ مى‌کند.
کعبى‌ درخصوص‌ اینکه‌ چه‌ زمانى‌ مى‌تواند در ترکیب‌ تیم‌ پرسپولیس‌ به‌ میدان‌ برود گفت: مدیر برنامه‌هایم‌ در امارات‌ حضور دارد تا پس‌ از مذاکره‌ با مسئولان‌ باشگاه‌ الامارات، کارت‌ITC مرا به‌ تهران‌ ارسال‌ کند تا براى‌ همراهى‌ تیم‌ پرسپولیس‌ مشکلى‌ نداشته‌ باشم‌ که‌ فکر مى‌کنم‌ ظرف‌ سه‌ روز دیگر مجوز بازى‌ من‌ برسد.
کعبى‌ افزود: از نظر بدنى‌ مشکلى‌ ندارم‌ و در آمادگى‌ خوبى‌ به‌سر مى‌برم، ضمن‌ اینکه‌ امروز یا فردا (دوشنبه) در تمرینات‌ تیم‌ پرسپولیس‌ شرکت‌ خواهم‌ کرد.
وى‌ در خاتمه‌ پیرامون‌ دیدار پرسپولیس‌ مقابل‌ سایپا گفت: پرسپولیس‌ در این‌ دیدار تیم‌ برتر میدان‌ بود و نسبت‌ به‌ دیدار مقابل‌ پیکان‌ متحول‌ شده‌ بود و حتى‌ در نیمه‌ دوم‌ این‌ بازى‌ مى‌توانستیم‌ برنده‌ این‌ میدان‌ باشیم‌ اما شانس‌ با سایپایى‌ها یار بود


نویسنده : سیروس حسین » ساعت 10:38 عصر روز یکشنبه 85 اسفند 13

علی سعیدلو :
مربیان و بازیکنان پرسپولیس قدر این هواداران را بدانند
تهران- خبرگزاری کار ایران

رئیس هیأت مدیره باشگاه پرسپولیس گفت: باید با قهرمانی پاسخ محبت هواداران را داد.
به گزارش ایلنا، رئیس هیأت مدیره باشگاه پرسپولیس افزود: تیم فوتبال پرسپولیس در فصل جاری زیباترین و البته پرتماشاگرترین بازیها را به نمایش گذاشته است.این حقیقتی است که نمی توان منکر آن شد و به نظر می رسد مردم به دلیل بازیهای خوب از عملکرد کلی تیم رضایت نسبی داشته و مثل ما خواهان ارائه بازیهای زیبا توأم با کسب نتیجه هستند.
علی سعیدلو افزود: پرسپولیس خوب و زیبا بازی می‌‏کند اما در نتیجه گیری مشکل دارد. البته در بسیاری از بازیها حق واقعی تیم پرسپولیس کسب پیروزی بوده و ما امیدواریم شاهد تکرار این بدشانسی ها که گریبانگیر کادر فنی و بازیکنان شده نباشیم و اعضای تیم نیز با هوشیاری هرچه بیشتر نتایج بهتری در ادامه رقابتهای لیگ گرفته و این فرصتی که برای فتح جام حذفی پیش روی پرسپولیس قرار دارد را از دست ندهند.
سعیدلو گفت: حال که در بطن مسائل پرسپولیس قرار گرفته‌‏ام بیشتر به صداقت و هوشیاری هواداران پی برده‌‏ام. آنها واقعاً در حمایت از تیم سنگ تمام گذاشته‌‏اند و علی‌رغم آن شکست تلخ مقابل پیکان با حضور هفتاد هزار نفری خود در بازی با سایپا نشان دادند که پشت این تیم را خالی نمی کنند.
رئیس هیأت مدیره باشگاه پرسپولیس تصریح کرد: مربیان و بازیکنان پرسپولیس باید قدر این هواداران را بدانند و ضمن کسب نتایج خوب در لیگ با فتح جام حذفی، به ناکامی های چندین ساله پرسپولیس پایان داده و جواب محبت های این عزیزان را بدهند.
سعیدلو درباره وضعیت هیأت مدیره باشگاه پرسپولیس گفت: قبل از هرچیز باید بگویم که پرسپولیس هیأت مدیره آرام و بدون حاشیه ای دارد و رمز موفقیت آن نیز انسجام و همدلی و پرهیز از تکروی ها بوده است. این هیأت مدیره در 14 ماه گذشته کارهای بزرگی انجام داده که نتیجه آن تحول باشگاه بوده و ما امیدواریم که بتوانیم با کسب نتایج خوب در ادامه رقابتهای لیگ و جام حذفی رضایت هواداران را به طور کامل جلب کنیم. ما می دانیم که اگر تیم فوتبال نتیجه نگیرد بسیاری از کارهای بزرگ و زیربنایی که در باشگاه انجام شده به چشم مردم و اهالی فوتبال نمی‌‏آید. با این وجود ما از انتقادات و پیشنهادات سازنده استقبال می کنیم اما نمی توانیم برای نقدهای غیر اصولی فرصتی را قائل شویم .
سعیدلو درباره اضافه شدن حبیب کاشانی عضو شورای شهر تهران به هیأت مدیره پرسپولیس گفت: هیأت مدیره پرسپولیس کاملاً با آقای علی آبادی هماهنگ است. ما هم در جریان همه مسائل هستیم و معتقدیم تکمیل نفرات هیأت مدیره وانتخاب آقای کاشانی درتقویت وپیشرفت بسیارموثر خواهد بود وطبعاً یک هیئت مدیره 5 نفره ویک مدیرعامل تمام وقت جدی فرصت و توان بیشتری برای پیشرفت وتعالی ورزش وخصوصاً سربلندی تیم پرسپولیس خواهد داشت ضمناً بنده ایشان را می شناسم و می دانم از علاقه مندان واقعی تیم پرسپولیس هستند وهیأت مدیره باظرفیت و توانمندی کامل تر ومشورتهای دلسوزانه تری برای پیشبرد امور تلاش خواهد کرد.
سعیدلو گفت: هیأت مدیره پرسپولیس باترکیب جدید همچنان با صبوری و همدلی به فعالیت های خود ادامه خواهد داد وانشاءا.. اجازه بروز هیچ گونه حاشیه ای را نخواهد داد .
رئیس هیأت مدیره پرسپولیس در پایان گفت: فوتبال مثل شکست و پیروزی در زندگی است و همانگونه که یک فرد از شکست در زندگی درس می گیرد ، ما هم ضعف ها و مشکلات را می پذیریم تا از شکست پلی بسازیم برای پیروزی. امیدواریم که مربیان و بازیکنان تیم هم با این تفکر و با روحیه بیشتر به کار خود ادامه دهند.
مطمئن هستم که آینده خوبی برای ورزش کشور ما خصوصاً برای تلاشگران عرصه فوتبال وباشگاههای مورد علاقه مردم عزیزمان درپیش است، انشاءا... در عرض چند روز آینده جلسه هیأت مدیره برای بررسی جدی تر برنامه ها برای ادامه فصل و مسابقات جام حذفی تشکیل خواهد شد


نویسنده : سیروس حسین » ساعت 10:36 عصر روز یکشنبه 85 اسفند 13

پورحیدری؛ اولین‌ عضو جدید هیأت‌مدیره‌ استقلال‌
در پى‌ پذیرفتن‌ استعفاى‌ 7 عضو هیأت‌ مدیره‌ استقلال‌ از سوى‌ مهندس‌ على‌آبادى‌ رایزنى‌هاى‌ سازمان‌ درخصوص‌ جایگزینى‌ نفرات‌ جدید آغاز شده‌ است. در همین‌ راستا شنیدیم‌ رئیس‌ سازمان‌ قصد دارد این‌ بار به‌ جاى‌ چهره‌هاى‌ سیاسى‌ از افراد ورزشى‌ در جمع‌ هیأت‌ مدیره‌ استفاده‌ کند. گفته‌ مى‌شود منصور پورحیدرى‌ سرمربى‌ سابق‌ تیم‌ملى‌ و استقلال‌ که‌ اتفاقاً‌ از وجاهت‌ خوبى‌ در میان‌ استقلالى‌ها برخوردار است‌ به‌ جمع‌ اعضاى‌ هیأت‌ مدیره‌ مى‌آید، البته‌ خبر جالب‌تر اینکه‌ از دکتر فریده‌ شجاعی، کارشناس‌ ارشد سازمان‌ تربیت‌بدنى‌ (همسر پورحیدری) هم‌ به‌ عنوان‌ نماینده‌ بانوان‌ به‌ جاى‌ عشرت‌ شایق‌ در جمع‌ اعضاى‌ هیأت‌ مدیره‌ نام‌ برده‌ مى‌شود


نویسنده : سیروس حسین » ساعت 10:34 عصر روز یکشنبه 85 اسفند 13

یونگ: دایى‌ باید روى‌ نیمکت‌ باشد!
تئو دى‌یونگ‌ مربى‌ تیم‌ استقلال‌ که‌ دیدار دو تیم‌ پرسپولیس‌ و سایپا را به‌ دقت‌ بررسى‌ و آنالیز کرد در خصوص‌ این‌ دیدار گفت: دو تیم‌ بازى‌ خوبى‌ به‌ نمایش‌ گذاشتند. به‌ اعتقاد من‌ بیشتر مالکیت‌ بازى‌ در اختیار پرسپولیس‌ بود ولى‌ این‌ تیم‌ در خلق‌ موقعیت‌ و تمام‌ کردن‌ مشکل‌ دارد.
یونگ‌ ادامه‌ داد: من‌ هر دو تیم‌ را به‌ دقت‌ آنالیز کردم‌ و نکات‌ خوبى‌ به‌ دست‌ آوردم، به‌ اعتقاد من‌ پرسپولیس‌ از شانس‌هاى‌ زیادترى‌ برخوردار بود ولى‌ این‌ تیم‌ مشکل‌ دارد.
یونگ‌ تصریح‌ کرد: به‌ اعتقاد من‌ دایى‌ باید خودش‌ را تعویض‌ مى‌کرد امااگر روى‌ نیمکت‌ بود قطعاً‌ بهتر تصمیم‌ مى‌گرفت‌ و سایپا مى‌توانست‌ برنده‌ این‌ بازى‌ باشد تیمى‌ که‌ دقیقه‌ 90 گل‌ مى‌خورد باید بیشتر روى‌ آن‌ بررسى‌ گردد. دایى‌ بازیکن‌ و مربى‌ خوبى‌ است‌ به‌ اعتقاد من‌ حضور او روى‌ نیمکت‌ سایپا خیلى‌ مؤ‌ثرتر از درون‌ زمین‌ است. البته‌ قصد دخالت‌ ندارم‌ فقط‌ نظرم‌ را گفتم. یونگ‌ به‌ اختلافات‌ با استقلال‌ اشاره‌ کرد و افزود: هیچ‌ اختلافى‌ نیست‌ مشکلات‌ همه‌ حل‌ شده‌ و غیبت‌ من‌ با اطلاع‌ قبلى‌ بود، مشکلات‌ مالى‌ هم‌ حل‌ شده‌ و هیچ‌ مسأله‌اى‌ نیست‌ و همه‌ حرفها شایعه‌ است.
مربى‌ استقلال‌ در خاتمه‌ گفت: از حذف‌ استقلال‌ ناراحت‌ شدم، استقلال‌ این‌ توانایى‌ را داشت‌ در آسیا حرف‌ اول‌ را بزند این‌ دور از دسترس‌ نبود.


نویسنده : سیروس حسین » ساعت 10:33 عصر روز یکشنبه 85 اسفند 13

پرسپولیس با 3 بازی قهرمان جام حذفی می شود چاپ ایمیل
   
۱۳ اسفند ۱۳۸۵
pious.jpgفرشاد پیوس بهترین گلزن تاریخ فوتبال پرسپولیس که تیمش، تراکتورسازی در لیگ دسته اول نامزد شماره یک صعود به لیگ حرفه ای است در گفت و گویی با باشگاه به سوالات پاسخ داده است.

عیار بازی پرسپولیس-سایپا از لحاظ فنی چطور بود؟
پیوس: بازی فیزیکی، درگیرانه و بسیار خوبی بود. پرسپولیس برابر تیمهای خوب، بازی بهتر و کاملتری انجام می دهد. اما برزگترین مشکل حرکتی تیم زیاد بودن فاصله بین مردان خط میانی و مهاجمان تیم است.

یعنی بزرگترین مشکل تیم همین است؟
پیوس: بله اما پرسپولیس مشکل عمده دیگری هم دارد آن هم نبودن یک گلزن تمام عیار است.به هر حال فراموش نکنیم پرسپولیس بخت زیادی برای قهرمان شدن دارد. این تیم می تواند با 3 پیروزی مقابل برق تهران، سپاهان و دیگر تیم فینالیست، قهرمان جام حذفی شود.

یعنی پرسپولیس هنوز نداشتن" فرشاد پیوس" را دارد؟
پیوس:شاید، اما با همین بضاعت هم تیم می تواند درد گلزنی را حل کند.

صلاح حسن، فراز فاطمی، زیاد شعبو، اولادی، خرسندی و ...کدامیک برای سنترفوروارد بودن بهتر هستند؟
پیوس:به نظر من بین همه این نفرات مهرزاد معدنچی که اصالتاً یک هافبک نفوذی است در نوک حمله هم بهتر جواب می دهد.

برویم سراغ آن درگیری کذایی، چرا علی دایی کنترلش را از دست داد؟
پیوس: نمی دانم. باورم نمی شود. او هیچ وقت از این کارها نمی کرد. یک لحظه عصبانی شد که فکر می کنم به خاطر فشار کاری بالای او در این روزهاست. در مجموع او آدم با شخصیتی است. فکر نمی کنم دیگر این حرکت را تکرار کند.

بعضی ها می گویند شیث رضایی او را در این فرآیند تحریک کرده است.
پیوس: نه، شیث علیرغم جوانی ، خوب کار کرد. در چارچوب اهداف تاکتیکی، کاری را از او خواستند او به نحو احسن از کارش برآمد. ناجوانمردی است که بخواهیم اینگونه عملکرد او را تخطئه کنیم.

این بخش آخر را بگذاریم به صاحب حدیث نفس به قولی
به قولی هیچ ترتیب و آدابی مجوی هرچه می خواهد دل تنگت بگوی


پیوس: وا... چه عرض کنم وقتی می بینم که دیگران در عملکردشان قصور دارند و آن را از چشم انصاری فرد می بینند دوست دارم بپرسم که انصاری فرد به عنوان یک مدیرعامل چه باید می کرده که انجام نداده است؟ به نظر من در مجموعه مدیریتی و فنی پرسپولیس، انصاری فرد کسی است که از عهده تمام وظایف محوله به درستی برآمده است.البته او ایراداتی هم داشته اما کارهای زیادی که طی این مدت در پرسپولیس انجام شده را نباید با یک باخت یا یک گل زیر سوال برد. چنین کاری نه منطقی است و نه عقلانی.


نویسنده : سیروس حسین » ساعت 10:29 عصر روز یکشنبه 85 اسفند 13

حسن بیادی عضو هیات مدیره باشگاه پرسپولیس شد چاپ ایمیل
۱۳ اسفند ۱۳۸۵
bayadi1.jpgمعاون رییس جمهوری و رییس سازمان تربیت بدنی طی حکمی حسن بیادی را بعنوان عضو جدید هیات مدیره باشگاه فرهنگی ورزشی پرسپولیس منصوب کرد .

در حکم مهندس علی آبادی برای حسن بیادی آمده است : با توجه به امر خطیر ورزش و اهمیت ویژه آن در سلامتی جامعه اسلامی و نقش موثر آن در وحدت ملی ، به موجب این ابلاغ بعنوان عضو هیات مدیره باشگاه پرسپولیس منصوب می شوید.


امید است با تجاربی که در زمینه مسائل فرهنگی و ورزشی دارید با اتکا به خداوند متعال در انجام وظایف محوله توفیق کامل حاصل نمایید.
 

نویسنده : سیروس حسین » ساعت 10:28 عصر روز یکشنبه 85 اسفند 13

.واعظی: کادرفنی پرسپولیس به من فرصت بدهد چاپ ایمیل
۱۳ اسفند ۱۳۸۵
vaezi2.jpgدروازه‌‏بان تیم فوتبال پرسپولیس گفت: انتظار دارم کادر فنی پیش از این به من اعتماد کند چرا که در اوج آمادگی قرار دارم .

مهدی واعظی افزود: پرسپولیس در مصاف با سایپا با انگیزه پیروزی به میدان رفت و از ابتدا بازی برتری به نمایش گذاشت ما باید با اختلاف ، سایپا را شکست می‌‏دادیم چرا که حریف تحت تاثیر بازی پرسپولیس تسلیم شده بود .
وی افزود: ما در این دیدار تنها در زدن ضربات نهایی ناکام ماندیم و اگر خوش شانس بودیم به یک پیروزی چشم گیر دست می‌‏یافتیم، البته دیگر باید این بازی را فراموش کنیم و به حضور پر قدرت در جام حذفی بیندشیم.

واعظی تصریح کرد: با انگیزه بالا در تمرینات شرکت می‌‏کنم و در اوج آمادگی قرار دارم و مطیع تصمیمات کادر فنی هستم، اما انتظار دارم بیش از این به من اعتماد کنند هر دروازه بانی روز بد هم دارد و من در بازی مقابل ابومسلم چنین روزی را تجربه کردم اما آن دیدار نباید پایان تلاش‌‏ها و فرصت‌‏های من باشد .

واعظی در ادامه با اشاره به اتفاقات بازی تیم‌‏های مس کرمان و صبا باتری تهران گفت: از شنیدن اتفاقات پایان آن بازی متاسف شدم اما آنچه باید بگویم اینکه در فصل گذشته زمانی که در ترکیب تیم پیکان به مصاف مس کرمان رفتم مشکلات حاشیه‌‏ای فراوانی برایم درست شد در آن بازی پس از آنکه در نیمه اول با دو گل از حریف پیش افتادیم تماشاگران شروع به فحاشی به من کردند و با پرتاب سنگ برایم مشکل ایجاد کردند اما مسئولان مس در پایان بازی با طعنه گفتند که واعظی تکه سنگ‌‏ها را از تهران آورده است .

وی افزود: خوشحالم که حقانیت من پس از یک سال به اثبات رسید تنها سوال من این است که اگر کرمان یک ورزشگاه یکصد هزار نفری داشت مجموعه مس کرمان چگونه بازی را کنترل می‌‏کردند ؛ اطمینان دارم یک فاجعه در این شهر رخ می‌‏داد متاسفانه مسئولان وقت فدراسیون در آن زمان برخورد قاطعی با آن اتفاقات انجام ندادند تا یک بار شاهد تکرار مسایل تاسف برانگیز باشیم امیدوارم این بار به طور ریشه‌‏ای با این مشکلات برخورد شود .
 


نویسنده : سیروس حسین » ساعت 10:27 عصر روز یکشنبه 85 اسفند 13

<   <<   6   7   8   9   10   >>   >