سفارش تبلیغ
صبا ویژن




زمستان 1385 - اخبار برگزیده فوتبال
پرسپولیس - برق
۹۰ دقیقه فاصله تا ملاقات سپاهان
124737.jpg
تاریخ: ۱۷/۱۲/۸۵
ساعت: ۱۵
ورزشگاه: آزادى
میزبان: برق تهران
میهمان: پرسپولیس
محروم: شیث رضایى
داور : البرز حاجى پور
اتفاق ویژه احتمالى: حضور الونگ الونگ و مهدى واعظى در ترکیب پرسپولیس
ستاره احتمالى میدان:
مهرزاد معدنچى (پرسپولیس)
تماشاچى احتمالى: ۴۰۰۰۰ نفر

پرسپولیس: مهدى واعظى، باقرى، جبان، الونگ الونگ، زارعى، ساها، نورى، اسدى، آشوبى، نیکبخت و معدنچى
ایران ورزشى - پرسپولیس که شانس قهرمانى در رقابت هاى لیگ برتر را از دست داده است از امروز تمام توانش را بر روى رقابت هاى جام حذفى خواهد گذاشت تا با قهرمانى در این رقابت ها اعتبار از دست رفته اش را به دست آورد.
این جام نه تنها براى هواداران پرسپولیس بلکه براى مسؤولان و خصوصاً مدیرعامل این باشگاه از اهمیت ویژه اى برخوردار خواهد بود و مى تواند تا حدود زیادى سرنوشت ماندن یا رفتن محمد حسن انصارى فرد را مشخص کند. با تغییر و تحولى که در هیأت مدیره باشگاه پرسپولیس رخ داده است حالا همه منتظر برگزارى چند دیدار باقى مانده جام حذفى هستند تا ببینند آیا پرسپولیس با کسب عنوان قهرمانى این رقابت ها مى تواند مدیرعاملش را حفظ کند یا اینکه باید منتظر فرد جدیدى به جاى انصارى فرد بود.
پرسپولیس در شرایطى امروز به مصاف برق تهران مى رود که از هم اکنون در اندیشه دیدار مرحله نیمه نهایى با سپاهان اصفهان است. آنها که عملاً شانسى براى قهرمان شدن در رقابت هاى لیگ برتر را ندارند تا رسیدن به عنوان قهرمانى جام حذفى ۳۶۰ دقیقه فاصله دارند. قطعاً سخت ترین دیدار این ۳ بازى براى پرسپولیس دیدار با سپاهان اصفهان است که فصل قبل عنوان قهرمانى را از این تیم گرفت و این بار قرار است در مرحله نیمه نهایى به مصاف هم بروند.
البته پرسپولیس براى رسیدن به سپاهان باید امروز برق تهران را از پیش رو بردارد. هر چند در نگاه اول برق تهران نمى تواند حریف دردسرسازى به نظر آید اما اگر به چند بازى قبل برگردیم و نحوه حذف استقلال از رقابت هاى حذفى را مرور کنیم متوجه خواهیم شد که این تیم توسط تیم مقاومت مرصاد شیراز که یک تیم دسته اولى بود حذف شد و این احتمال وجود دارد که پرسپولیس هم به سرنوشت استقلال گرفتار شود.
به همین خاطر مصطفى دنیزلى و شاگردانش امروز با تمام توان به میدان خواهند رفت تا بتوانند علاوه بر ارایه فوتبالى زیبا و تماشاگر پسند در این دیدار با اقتدار به پیروزى برسند و به مصاف سپاهان بروند. پرسپولیس براى دیدار امروز شیث رضایى و صلاح حسن را در اختیار ندارد. اولى به علت محرومیتى که از سوى کمیته انضباطى براى او در نظر گرفته شده است در این دیدار حضور نخواهد داشت و دومى هم به دلیل بیمارى مادرش راهى عراق شده و در این بازى حضور ندارد.
این از معدود دیدارهایى است که مصطفى دنیزلى اکثر نفراتش را در اختیار دارد و مى تواند با خیالى آسوده مردان مورد نظرش را انتخاب و گزینش کند. او امروز این فرصت را هم دارد که طارق جبان مدافع تیم ملى سوریه را امتحان کند.
ضمن اینکه دنیزلى اگر مى خواهد در جام حذفى هم به سرنوشت لیگ دچار نشود و بعداً حسرت این فرصت را نخورد باید دست از برخى لجبازى ها بردارد و تمامى بازیکنان کلیدى اش را به خدمت بگیرد.
او هنوز از الونگ و اسدى در چند بازى اخیر به درستى استفاده نکرده است و اگر بخواهد این وضعیت را ادامه دهد قطعاً لطمات جبران ناپذیرى را نصیب تیمش خواهد کرد.
پرسپولیس مى تواند از دیدار با برق به منظر دیدارى تدارکاتى براى دیدار با پاس و سپاهان استفاده کند و پس از هفته ها ترکیب نهایى مردانش را مشخص کند. دنیزلى با وجود اینکه مردان کلیدى زیادى در اختیار دارد اما هنوز نتوانسته ترکیب اصلى پرسپولیس را مشخص کند.
باید دید حالا که او همه نفراتش را در اختیار دارد از بازیکنانش در پست هاى تخصصى شان استفاده خواهد کرد یا اینکه بازهم شاهد حضور بازیکنان در پست هاى غیر تخصصى شان خواهیم بود.
اما برق تهران که حریف دست و پا بسته اى براى پرسپولیس نخواهد بود قطعاً براى علاقه مندان به فوتبال و حتى مصطفى دنیزلى کاملا ناشناخته خواهد بود و تنها شناخت آنها از دیدارهاى لیگ دسته دوم است.
با این حال اصولاً چنین تیم هایى در مصاف با تیم هاى بزرگ توانشان را دوچندان مى کنند و با انگیزه اى مثال زدنى به مصاف حریف مى روند. برق هم امروز مى تواند براى پرسپولیس دردسرساز شود اما پرسپولیسى که قصد قهرمانى در رقابت هاى جام حذفى را دارد و سپاهان را اصلى ترین حریفش در این راه مى داند امروز قصد عبور از برق به خاطر سپاهان را دارد تا هم انتقام فصل گذشته را بگیرد و هم راه قهرمانى خود در این رقابت ها را هموار کند.


نویسنده : سیروس حسین » ساعت 12:39 عصر روز پنج شنبه 85 اسفند 17

صلاح به عراق نرفته بود
تمرین سبک پرسپولیس براى بازى با برق
ایران ورزشى- تمرین پرسپولیس دیروز در نوبت عصر و به شکل کاملاً سبک و تفریحى برگزار شد. به غیر از ملى پوشان امید که به امارات رفتند، هیچ کس غیبت نکرد. کار رأس ساعت ۲۰/۱۶ آغاز شد و قبل از همه داریوش رضاییان وارد زمین شد. نورالدین بدن ها را گرم کرد و براى بازیکنان دوهاى سرعتى و استارت در مسافت هاى مختلف در نظر گرفت تا تمرین خیلى هم سبک نباشد. پرتاب توپ به بالا و ضربات سر و پا و هندبالى که ضربه آخر آن باید با سر زده مى شد، تمرینات نشاط آور دیروز بود. جالب اینکه باقرى در همین کارها هم جرزنى مى کرد. حفظ توپ و پرسینگ با در نظر گرفتن جریمه براى کسانى که توپ را لو مى دادند مرحله بعد بود. در این قسمت معدنچى از شنا رفتن طفره رفت که دنیزلى به شوخى روى کمرش نشست و او را مجبور به قبول جریمه کرد. شیث رضایى و مامانى در این تمرین با تقلید صدا و جیغ زدن همه حاضران را مشغول کرده بودند. سرپرست تیم با تأخیر آمد و در مورد اطلاعات غلطش در رابطه با صلاح حسن به خبرنگاران توضیح داد. او گفته بود صلاح به عراق رفته است در صورتى که مشخص شد صلاح به دلیل بیمارى گوارشى تمرین سه شنبه را از دست داده و فعلاً به عراق نمى رود. فوتبال با ۴ دروازه در ۴ ضلع زمین مربع شکل بخش میانى تمرین بود که وقت بیشترى هم به خود اختصاص داد. تأکید افندى در این قسمت حفظ توپ و از دست ندادن آن بود. اسدى در این بازى بسیار آماده نشان داد و در صحنه اى وقتى باقرى را دریبل کرد، شروع به کرى خوانى براى کاپیتان تیم کرد. نورالدین اختصاصى گلرها را تمرین داد و خودش هم حسابى وارد گود بود. او وقتى خواست توپ ارسالى فرشید کریمى را به سمت دروازه واعظى شوت کند، توپ را به صورت خودش زد و اسباب خنده را فراهم کرد. پس از این تمرین سبک ۷۰ دقیقه اى بازیکنان به هتل رفتند و البته لیست ۱۸ نفره در رختکن معلوم شده بود. بازیکنان به هتل المپیک رفتند تا براى بازى آماده شوند. جالب اینکه شیث رضایى در موقع ترک ورزشگاه متوجه شد به اتومبیل جدید و ۸۰ میلیون تومانى اش ضربه وارد شده است که از هواداران پرسید و متوجه شده بود یکى از همبازیانش این کار را بى سروصدا انجام داده است. همچنین در جریان تمرین دیروز هواداران پرسپولیس از رأى شوراى استیناف در پرونده دایى و شیث رضایى و بخشش او ناراحت بودند و مدعى بودند این بخشش هیچ گاه شامل بازیکنان پرسپولیس نمى شد.


نویسنده : سیروس حسین » ساعت 12:35 عصر روز پنج شنبه 85 اسفند 17

پس از دعوت مجدد زندی؛
شجاعی هم برای بازی با قطر دعوت می‌شود



خبرگزاری فوتبال ایران – امیر قلعه‌نویی، سرمربی تیم‌ملی در نظر دارد نظر مثبت لژیونرها و بازیکنان موردنظر خود را برای حضور در بازی مقابل قطر جلب نماید.
به گزارش خبرگزاری فوتبال ایران؛ امیر قلعه‌نویی پس از دعوت از فریدون زندی در آینده‌ای نزدیک قصد دارد مسعود شجاعی، بازیکن تیم الشارجه امارات را به تیم‌ملی برای بازی با قطر دعوت نماید، هافبکی که مدت‌ها بود به تیم امید دعوت نمی‌شد.
اخبار دیگر از تیم‌ملی حاکی از آن است که تاکنون سه لژیونر به دعوت امیر قلعه‌نویی برای بازی با قطر جواب مثبت داده‌اند. وحید هاشمیان، جواد نکونام و علی کریمی در صحبتی که با سرمربی تیم‌ملی داشته‌اند، برای حضور برابر قطر قول مساعد داده‌اند



نویسنده : سیروس حسین » ساعت 12:33 عصر روز پنج شنبه 85 اسفند 17

برق تهران - پرسپولیس تهران، مرحله یک چهارم جام حذفی

تصور کنید قرار بود شخص مدیر‌عامل یا حتی سرمربی پرسپولیس برای این تیم در جام‌حذفی قرعه‌کشی کنند و به سلیقه خودشان تیم‌های مقابل پرسپولیس را یک به یک بچینند. آیا باز‌هم چنین قرعه فوق‌العاده‌ای را برای خودشان متصور می‌شدند؟! پرسپولیس، تیمی که منهای 5 یا حداکثر 6 بازی در سایر مسابقاتش از فوتبال خود، تماشاگران را به وجد نیاورده و همان تیمی که دیگر هیچ اتفاق و شگفتی در ادامه لیگ نمی‌تواند اسباب قهرمانی‌اش را فراهم کند، از ابتدای حضورش در جام‌حذفی تا امروز که برای رسیدن به نیمه نهایی می‌جنگد، با هیچ تیم لیگ‌برتری یا حتی مدعیان درجه اول لیگ‌یک روبه رو نشده است. اقبال بلند پرسپولیس را چگونه می‌توان انکار کرد؟!
اگر قرار بود پرسپولیس روی کاغذ و براساس احتمالات و قدرت نامی حریفان در جریان مسابقات جام‌حذفی کشور راهش را تخمین بزند، هرگز نمی‌توانست تصور کند پس از کسب پیروزی مقابل کاوه تهران (از دسته دوم) مقابل مرصاد قرار بگیرد. بسیاری انتظار داربی را می‌کشیدند و اما استقلال در شیراز و برابر مرصاد شکست خورد. از آن طرف ذوب‌آهن از حریفی ناشناخته همچون داماش ایرانیان یک شگفتی‌ساز ساخت تا نبرد داماش و برق تهران به پیروزی برق ختم شود. حالا براساس قرعه باور نکردنی و رویایی پرسپولیس و میهمان شدن این تیم مقابل برق تهران و در صورت پیروزی برابر این تیم زیر‌گروه لیگ‌یک، پرسپولیس در ورزشگاه آزادی میزبان سپاهان اصفهان خواهد شد.آیا بهانه‌ای وجود دارد؟! تیمی که قهرمانی‌اش در لیگ را از دست رفته می‌بیند و از این پس باید صرفاً برای حفظ آبرویش در جدول رده‌بندی تلاش کند، نمی‌تواند از دست دادن قهرمانی جام‌حذفی را متصور شود. این حداقل خواسته‌ای است که هواداران پرسپولیس طلب می‌کنند.
خشکسالی:5 سال بدون هیچ جام‌قهرمانی. این تنها یادگار نیم دهه زندگی پرسپولیس است طی دهه .80 تیمی که اولین قهرمانی دهه 80 خورشیدی را با اقبالی بلند کسب کرد، در طول لیگ 81-82 با مربیگری علی پروین 3 جام برتر، حذفی و آسیایی را از دست داد. فصل 82-83 وینکو بگوویچ ناکام تلقی شد و در طول لیگ 83-84 با مربیگری سوبل، فصل 84-85 با حضور پروین، آری‌هان - و حتی در فینال حذفی با حضور دنیزلی - هر دو جام از دست رفت.
ولی نمی‌توان منکر این واقعیت شد که پرسپولیس طی فصل گذشته و پس از روی کار آمدن مدیریت جدید، بخش اعظمی از مشکلات مالی و ریالی‌اش حل شد. حضور بازیکنان جدید، عوض کردن سه گروه مربیگری و البته استفاده از اردوهای حاشیه خلیج‌فارس و اروپایی نشانه همین پیشرفت است اما مدیریت باشگاه پرسپولیس خیلی دیر متوجه دلایل ناکامی تیمش شد. شاید بهتر است محمد‌حسن انصاری‌فرد پیش از آن‌که اتاق و صندلی ریاست و مدیریت خود را ترک کند، یک جام قهرمانی به کلکسیون افتخارات این باشگاه اضافه کند. آیا کسب 5 پیروزی در جام‌حذفی آن‌هم نه مقابل استقلال و ذوب‌آهن و سایپا که برابر کاوه تهران، مرصاد شیراز، برق تهران و سپاهان اصفهان کار دشواری است؟!
تیمی که نمی‌شناسید:برق تهران آن‌قدر ناشناخته هست که حتی مصطفی دنیزلی از شاگردانش بخواهد حریف را برایش آنالیز کنند! بعد محمد‌رضا مامانی از علم بی‌بدیل خود بهره ببرد و بگوید: <آنها زیاد می‌دوند، در عرض هم خوب باز می‌شوند. ضد‌حملات خطر‌ناکی هم دارند>! آیا برای سرمربی سخت بود برای تماشای یکی از بازی‌های حریف تا جنوب تهران سفر کند؟! این سوِال را نباید مقابل دنیزلی قرار داد... چرا که ممکن است چنین خواسته‌ای برای مرد ترک‌تبار کسر شان باشد!
ناشناخته بودن برق تهران مطمئناً به این تیم کمک می‌کند در یکی از روزهای نادری که می‌تواند مقابل پرسپولیس نام خود را در زبان‌ها بیندازد، یک برگ برنده در دست داشته باشد. <مهدی دینور‌زاده> سرمربی برق تهران به جوانی تیمش می‌بالد و چنین می‌گوید: <هیچ یک از بچه‌های ما اسم و رسم‌دار نیستند ولی من به همین بچه‌ها اعتقاد دارم. می‌دانم که پرسپولیس بعد از نتایج ضعیفی که در طول فصل گرفته می‌خواهد در جام‌حذفی به قهرمانی برسد ولی قرار نیست ما از نام این تیم بترسیم. سیستم ما 3-5-2 است و برنامه ما براساس توانایی‌های بازیکنان‌مان انتخاب می‌شوند، نه تیم حریف>! مهدی دینور‌زاده است و رویای بزرگ شکست دادن پرسپولیس! مصطفی دنیزلی در پرسپولیس تا امروز به بسیاری از مربیان این لیاقت را بخشیده که از سد پرسپولیس به راحتی بگذرند!
چهره‌ها:چهره اول پرسپولیس را می‌توان مهرزاد معدنچی دانست. بازیکنی که متخصص بازی در جام‌حذفی است. او یک تنه فجر‌سپاسی را یکبار قهرمان جام‌حذفی کرد و سال بعد با گلزنی‌های فوق‌العاده‌اش همین تیم شیرازی را تا فینال این رقابت‌ها پیش برد. معدنچی فصل گذشته هم همین کار بزرگ را همراه پرسپولیس انجام داد. گل‌های استثنایی مهرزاد مقابل ابومسلم، ملوان و نساجی فراموش شدنی نیست.
همچنین نگاهی معکوس به خط دفاعی پرسپولیس داریم. مدافعانی که هر‌گاه اراده کرده‌اند، مهاجمان حریف را به گلزنان تاریخی بدل کرده‌اند. آیا خط دفاعی پرسپولیس مقابل برق تهران نمایش‌های نا‌امید‌کننده‌اش را تکرار می‌کند؟!
می‌خواستیم نگاهی هم به چهره‌های ناآشنای برق تهران داشته باشیم که با مقاومت سرمربی‌اش روبه‌رو شدیم: <نمی‌خواهم تا شروع بازی اسمی از بازیکنان ما بیاید>! شاید تصور می‌کند از روی نام و نام‌خانوادگی بازیکنانش می‌توان شکل بازی برق را پیدا کرد اما در صورتی که برق تهران موفق شود پرسپولیس را شکست دهد و از قهرمانی دور سازد، مطمئناً در این هفته‌های پایانی سال نام دینور‌زاده و مردانش را بسیار خواهید شنید!



نویسنده : سیروس حسین » ساعت 12:32 عصر روز پنج شنبه 85 اسفند 17

حمایت انصاری‌فرد از الونگ‌الونگ

به ‌دنبال مشکلات به‌وجود آمده برای الونگ الونگ، بازیکن کامرونی تیم فوتبال پرسپولیس، این بازیکن روز گذشته در نشستی با محمد حسن انصاری‌فرد، مدیرعامل باشگاه دیدار و گفت‌وگو کرد. در این جلسه انصاری‌فرد قول مساعد جهت رفع مشکلات این بازیکن داد و تاکید کرد که وی با قدرت به تمریناتش ادامه دهد و توجهی به حاشیه‌ها نکند.
همچنین مدیرعامل باشگاه پرسپولیس به الونگ متذکر شد که مصطفی دنیزلی، سرمربی تیم مشکلی با وی ندارد و مطمئناً در دیدارهای آتی از الونگ استفاده می‌کند.
این در حالی است که طی چند روز گذشته اخباری مبنی بر اختلاف نظر شدید این بازیکن و مربی‌ترک تبار پرسپولیس ایجاد شده است تا جایی که حتی مصطفی دنیزلی از الونگ الونگ خواست تا به فکر تیم جدیدی برای خودش باشد. انگار تا روزی که دنیزلی مربی پرسپولیس است باید به تماشای بیرون ماندن بازیکنانی نشست که حاضر نیستند با اطرافیان آقای دنیزلی کار کنند! پیش از این یک مهاجم و یک هافبک دیگر هم دچار همین مشکل شده بودند ولی داستان الونگ الونگ جدی‌تر است!



نویسنده : سیروس حسین » ساعت 12:29 عصر روز پنج شنبه 85 اسفند 17

شوچنکو: چلسى بازى مرا تباه کرد
124854.jpg
ایسنا - آندرى شوچنکو مهاجم اوکراینى چلسى هنوز هم با سرمربى پرتغالى این تیم مشکل دارد. اکنون با گذشت چند ماه ازپیوستن این مهاجم اوکراینى به چلسى ؛او همچنان با مورینیو سرمربى آبى هاى لندنى میانه چندان خوبى ندارد و به تسویه حساب با او مى اندیشد.
شوا در تابستان گذشته در برابر رقم ۵۰ میلیون یورو میلان ایتالیا را به مقصد چلسى ترک کرد. او در فصل پیش رقابت هاى سرى A و در ۲۸ بازى توانسته بود ۱۹ بار براى قرمز و مشکى پوشان شهر میلان گلزنى کند. او از موفق ترین مهاجمان میلان بود اما در عین حال در انگلستان همواره در پى یافتن شرایط آرمانى خود است.
او در ۲۵ بازى گذشته چلسى تنها ۱۹ بار در فهرست اولیه نفرات چلسى قرار داشته است و در رقابت هاى لیگ برتر تاکنون تنها سه بار پایش به گلزنى باز شده است. او دراین زمان دو بار براى آبى ها در لیگ قهرمانان اروپا گلزنى کرده است. این روند کارى و این کارنامه ضعیف انتقادهاى فراوان رسانه هاى انگلستان را از او در پى داشته است.
شوچنکو در برابر این انتقادها به دفاع از خود پرداخت و به شدت از مورینیو انتقاد کرد. او گفت که روابط میان او و مورینیو تنها کارى و حرفه اى است و نه بیشتر. مورینیو یک روباه بسیار مکار است و روش هاى سختگیرانه خود را دارد. با این حال من مربیان بهترى نسبت به او را هم تجربه کرده ام.
این مهاجم درباره اقامتگاه تازه اش هم گفت:صادقانه باید بگویم که هنوز هم به زندگى در لندن خو نگرفته ام. اگرچه بدنم اینجا حضور دارد، اما روحم جاى دیگرى است. براى همین هم در زمستان به فکر جدایى و ترک چلسى افتاده بودم. با این حال این موضوع اکنون سپرى شده است.
شوا درباره میشاییل بالاک، همبازى آلمانى اش هم چنین گفت: او بازیکنى است که از سطح بازى بالایى برخوردار است. آنچه درباره او گفته مى شود بسیار ناجوانمردانه است. او چه در تمرین ها یا در بازیها بسیار خوب عمل مى کند. ما به عنوان بازیکنان تازه وارد سرنوشت مشترکى داریم. با این حال میشاییل بازیکنى رؤیایى است و نباید با او این گونه برخورد شود. او هنوز فرم بازى خود را نیافته بود، این کار در چلسى بسیار دشوار است. جایى که در نهایت بازى فردى در یک تفکر گروهى محو مى شود.


نویسنده : سیروس حسین » ساعت 12:22 عصر روز پنج شنبه 85 اسفند 17

على پروین: نباید ترکیب کادر فنى پرسپولیس را تغییر داد!
على پروین در گفت و گویى اختصاصى با «ابرار ورزشى» اظهاراتى در مورد مسایل روز فوتبال کشور و پرسپولیس عنوان داشت که از نظرتان مى گذرد:
* دیدار پرسپولیس مقابل برق تهران مطمئناً بسیار سخت خواهد بود. چون این تیم براى خلق شگفتى به مصاف پرسپولیس خواهد آمد. همواره از این گونه تیم ها بیشتر باید ترسید.
*سپاهان در لیگ قهرمانان با مشکل مواجه خواهد شد. من چندان به موفقیت این تیم خوشبین نیستم. آنها با بازى هاى ضعیف شان در هفته هاى اخیر نشان دادند نمى توانند نماینده خوبى براى فوتبال کشورمان باشند.
* حضور یونگ تأثیرى در موفقیت فعلى استقلال نداشته است. او در ادامه هم نمى تواند تأثیرگذار ظاهر شوند.
*در شرایط فعلى و با روندى که سایپا در پیش گرفته است، مطمئن هستم استقلال به زودى جاى این تیم را در صدر جدول خواهد گرفت.
*شنیده ام که ترکیب هیأت مدیره دچار تغییراتى شده است. به طور کلى تیم هایى مثل پرسپولیس و استقلال همه چیزشان در زمین مسابقه مشخص مى شود. اگر در زمین موفق باشند، مدیریتشان هم موفق به نظر مى آید.
* استیلى مربى جوانى است که علاقه و استعداد زیادى هم به این کار دارد ولى بازگشت او در این برهه به پرسپولیس به صلاح نیست. نباید ترکیب فعلى کادر فنى را بر هم زد.
* من نمى توانم بگویم فرهاد کاظمى در حد سرمربیگرى پرسپولیس هست یا نه اما فکر مى کنم گزینه هاى بهتر از او هم وجود دارد.
* ساها موفق ترین بازیکن خارجى پرسپولیس بوده که بازیهاى زیادى هم انجام داده است. الونگ هم اگر حاشیه هایش توسط باشگاه حل شود، بازیکن بزرگى است.
* محمد (پسرم) مى گفت به این دلیل تیم ملى امید را رها کرده است که مى خواسته جایگاهش را در پرسپولیس حفظ کند. فراموش نکنید که او تازه ۱۸ سال واقعى دارد. در همین بازى با استرالیا امیدهایى به میدان رفتند که ۲۷ سال داشتند.


نویسنده : سیروس حسین » ساعت 10:24 عصر روز چهارشنبه 85 اسفند 16

گزارش تمرین پرسپولیس
این بار باقرى و حاجى زاده با هم مشاجره کردند
بازیکنان پرسپولیس در ادامه روند آماده سازى خود براى دیدار با برق تهران، عصر دیروز یک تمرین پرفشار و ۱۰۰ دقیقه اى را پشت سر گذاشتند. در این جلسه تمرینى سرخپوشان ابتدا به مدت ۳۰ دقیقه نرم دودیدند و بعد از آن به بازى آقاوسط روى آوردند. تمرینات شوتزنى و مرور کارهاى تاکتیکى از جمله مراحل دیگر تمرین بود و مطابق معمول هم بازیکنان در آخر تمرین به فوتبال دستگرمى پرداختند. آنچه که دیروز از ساعت ۱۱و۳۰ دقیقه تا ۱۳و۱۰ دقیقه در ورزشگاه کارگران رخ داد را در زیر بخوانید:
صلاح براى همیشه مى رود؟
بعد از درگیرى که صلاح حسن در تمرین روز دوشنبه سرخپوشان با روبرت ساها ایجاد کرد و همچنین مصاحبه اى که او بعد از این انجام داد، از سوى دنیزلى به او خبر داده شد بهتر است دیگر در تمرینات حضور پیدا نکند. براى همین دیروز مهاجم عراقى سرخپوشان ترجیح داد در منزلش استراحت کند و در ورزشگاه کارگران آفتابى نشود. در مورد آینده این بازیکن در پرسپولیس شنیدیم وى قرار است امروز و فردا براى همیشه به کشورش برگردد!
دنیزلى از خودش دفاع کرد!
قبل از شروع تمرین، مصطفى دنیزلى قبل از هر کارى به مترجمش مأموریت داد خبرنگاران را در مورد قضیه درگیرى صلاح حسن و ساها توجیه کند. مترجم دنیزلى در گفت و گو با خبرنگاران عقیده داشت دنیزلى صحنه درگیرى را ندیده و چنانچه آن را مى دید هرگز به سادگى از کنارش نمى گذشت! بازهم جاى شکرش باقى است که سرمربى ترکیه اى این درگیرى را تکذیب نکرد.
بادامکى تمرین کرد
حسین بادامکى که در تمرین روز دوشنبه از ناحیه مچ پا مصدوم شده بود، بعد از یخ درمانى مشکلش برطرف شد و دیروز پا به پاى دیگر بازیکنان به تمرین پرداخت اما فرزاد آشوبى از ناحیه کشاله ران پا احساس درد کرد و به تمرین اختصاصى پرداخت. به گفته پزشک سرخپوشان این ۲ بازیکن مشکلى براى همراهى تیمشان در بازى فردا ندارند.
ذخیره ها مشخص شدند!
مطابق روزهاى اخیر بازیکنانى نظیر الونگ، اسدى، طارق جبان و واعظى با وجود خوب تمرین کردن در ترکیب ثابت تیم جایى نداشتند. این مسأله باعث شده بود این بازیکنان تلاش خود را بیشتر کنند. مخصوصاً الونگ که در خط دفاع تیم ذخیره ها اجازه هیچ کارى به مهاجمان تیم اصلى  را نمى داد. قابل ذکر است این روزها روحیه بازیکن کامرونى سرخپوشان بسیار خوب و تعجب برانگیز است.
درخواست هواداران از دنیزلى
در اواخر تمرین هواداران از دنیزلى درخواست کردند که او، تمرین پنالتى زدن را براى شاگردانش درنظر بگیرد. آنها اعتقاد داشتند امکان دارد بازى فردا به ضربات پنالتى بکشد! در مقابل این درخواست هواداران، دنیزلى فقط سرش را تکان داد و توجهى نکرد.
بگومگوى باقرى و حاجى زاده
اشتباهات پى در پى حاجى زاده در خط دفاع باعث عصبانیت شدید باقرى شد تا جایى که کاپیتان به شدت بر سر حاجى زاده فریاد زد. این ۲ دقایقى با یکدیگر به بگومگو پرداختند و هیچ کدام هم حاضر به کوتاه آمدن نبودند! قابل ذکر است بازى دستگرمى با نتیجه ۳ بر ۳ خاتمه یافت و بازیکنانى نظیر قویدل، نیکبخت، معدنچى، سیدعباسى، اسدى و شعبو موفق به گلزنى شدند. تمرین امروز سرخپوشان ساعت ۱۶ آغاز مى شود


نویسنده : سیروس حسین » ساعت 10:21 عصر روز چهارشنبه 85 اسفند 16

على کریمى» مقابل رئال مادرید هم غایب است
تیم فوتبال بایرن مونیخ فهرست نفرات خود براى دیدار برگشت مرحله حذفى با رئال مادرید در چارچوب رقابت هاى لیگ قهرمانان اروپا را اعلام کرد. بایرن مونیخ امشب در آلیانس آره نا میزبان رئال مادرید است. دیدار رفت این ۲ تیم با نتیجه ۳ بر۲ به سوى نماینده اسپانیا خاتمه یافته است.بایرن براى این دیدارفهرست نفرات خود را بدین شرح اعلام کرده است:کان، سانیول، لوسیو، فن بویتن، لام، صالح حمیدزیچ، فن بومل، هارگریوز، شواین اشتایگر، ماکاى، پودولسکى.متأسفانه مثل هفته هاى اخیر، نام على کریمى در فهرست بازیکنان بایرن در این دیدار هم به چشم نمى خورد.


نویسنده : سیروس حسین » ساعت 10:17 عصر روز چهارشنبه 85 اسفند 16

فکرى: به موقع خوابیدن برایم مهمتر از حرفهاى «دایى» است
«محمود فکرى» مدافع استقلال در واکنش به حرف و حدیث هایى که اخیراً درباره وى مطرح است گفت: هرکس نان بازوى خودش را مى خورد. من هیچ وقت خودم را به استقلال تحمیل نکرده ام. همیشه خوب تمرین نموده و همواره هم آماده بوده ام. شخصاً مشکلى هم با یونگ ندارم مگر اینکه او با من مشکل داشته باشد.وى همچنین افزود: قرار نیست حالا که نظرى جویبارى از استقلال رفته من هم این تیم را ترک کنم. هرکس جایگاه خاص خودش را دارد، حساب من و باجناقم از هم جدا است.این بازیکن با اشاره به دیدار مقابل ملوان ادامه داد: تیم هاى شمالى همیشه جنگنده و دونده ظاهر شده اند. آنها با توجه به قدرت بدنى خوبشان همیشه فیزیکى بازى مى کنند. در چنین شرایطى که نه هیأت مدیره اى در کار است، نه مدیرعامل و نه سرپرستى، بازیکنان واقعاً زحمت مى کشند. آنها از جان مایه مى گذارند و به خاطر هواداران حتى سرشان را هم جلوى توپ قرار مى دهند. فکرى در پاسخ به این سؤال که نظرش در مورد اظهارات على دایى علیه استقلال چیست، گفت: به این حرفها توجه نمى کنم. براى من خوب تمرین کردن، درست غذا خوردن و به موقع خوابیدن مهمتر از حرفهاى دایى است.


نویسنده : سیروس حسین » ساعت 10:12 عصر روز چهارشنبه 85 اسفند 16

   1   2   3   4   5   >>   >