سفارش تبلیغ
صبا ویژن




زمستان 1385 - اخبار برگزیده فوتبال
علی دایی در مجلس:
خوشحالم که شورای استیناف مساله فوتبالی را در فوتبال حل کرد
تا آخر عمرم هم وارد سیاست نمی‌شوم
یک جلسه محرومیت هم حقم نبود

سرویس: ورزشی - فوتبال
1385/12/16
03-07-2007
15:20:08
8512-09937: کد خبر

خبرگزاری دانشجویان ایران - تهران
سرویس: ورزشی - فوتبال

مربی و بازیکن تیم فوتبال سایپا امروز (چهارشنبه) با حضور در مجلس شورای اسلامی با تشکر از نمایندگان گفت: نمایندگان مجلس از حق دفاع کردند نه این که در کار علی دایی یا فوتبال دخالت کنند.

به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا) علی دایی در جمع خبرنگاران ادامه داد: در مورد رایی که شورای استیناف برای من صادر کرد خوشحالم که این شورا مساله فوتبالی را در فوتبال حل کرد. شاه حسینی با تمام دلایلی که من در کمیته‌ی انضباطی آوردم به دلایلم رسیدگی نکرد اما، سه شنبه در شورای عالی استیناف با توجه به دلایل و مدارکی که ارایه کردیم، این عمل صورت پذیرفت.

دایی تصریح کرد: مطمئن باشید که حقم آن یک جلسه محرومیت هم نبود.

وی در مورد علت حضور خود در مجلس گفت: آمده بودم، نمایندگان اردبیل، آذربایجان شرقی و غربی که همیشه نسبت به من لطف دارند را ببینم. نه تنها این جا بیرون از مجلس نیز این آقایان را می‌بینم. آمدنم ربطی به رای کمیته‌ی انضباطی ندارد.

وی با بیان این که نمی‌خواهد نماینده‌ی مجلس شود، گفت: اصلا این کاره نیستم. از سیاست سر در نمی‌آورم و فردی سیاسی نیستم. هر کسی را بهر کاری ساخته‌اند.

دایی تصریح کرد: من فوتبالیستم و تا آخر عمرم هم وارد سیاست نمی‌شوم. چون از حیطه من خارج است.

وی هم‌چنین گفت: هر کس را که دنبال حق و حقیقت باشد را دوست دارم. نه تنها خبرنگاران، بلکه همه کس را که چنین خصوصیتی داشته باشد را دوست دارم.

دایی در مورد انتقادات وارد به وی در مورد اصرارش درباره‌ی بازی کردن گفت: هر کسی می‌تواند انتقاد کند و تا موقعی که خود صلاح بدانم بازی می‌کنم.

وی در مورد صحنه درگیری خود با شیث رضایی گفت: در آن صحنه چون جفت دست‌هایم را گرفته بود، برای آن که از دست بازیکن پرسپولیس خلاص شوم آن مساله رخ داد. نمی‌گویم به وی نخوردم. با سر هم او را هل دادم، در کمیته‌ی انضباطی هم گفتم، کسی که به صورتش ضربه بخورد، باید آثار کوچکی از ضربه داشته باشد. آنجا هم گفتم یک میکروسکوپ بیاورید و صورت آقای شیث را نگاه کنید، ببیند اثری از این ضربه است یا خیر؟ مربی - بازیکن سایپا ادامه داد: فیلم آن صحنه را دارم، در شورا و کمیته‌ی انضباطی، شاه حسینی از شیث می‌پرسد، دایی به شما اهانت یا توهین کرد که وی برمی‌گردد و می‌گوید خیر. شاه حسینی می‌گوید پس آن چه روزنامه‌ها نوشتند چه بوده؟ که شیث همه این‌ها را تکذیب می‌کند. بعد خبرنگاری از شیث می‌پرسد، مصاحبه از شما داریم که گفته‌اید. دایی به شما توهین کرده و ایشان عنوان می‌کند، یادم آمد! در حالی که بنده فیلم صحنه را دارم و این را می‌توانم در شورای انضباطی نشان دهم.



نویسنده : سیروس حسین » ساعت 9:51 عصر روز چهارشنبه 85 اسفند 16

صلاح حسن در عراق
کشتى شیث و الونگ در کارگران
124473.jpg
ایران ورزشى - تمرین دیروز پرسپولیس، با نزدیک شدن به بازى مقابل برق تهران در جام حذفى سبک و تاکتیکى تر بود. کار ساعت ۳۰:۱۱ در حضور تمام بازیکنان به غیراز امیدها و صلاح حسن آغاز شد. مهاجم عراقى که روز دوشنبه با ساها و شیث درگیرى مختصرى پیدا کرده بود پس از هماهنگى با انصارى فرد و دنیزلى براى عیادت از مادر بیمارش به عراق رفته است. هواداران بیشترى نسبت به قبل به کارگران آمده بودند و تمام اعضاى تیم به خصوص شیث رضایى را تشویق مى کردند. شیث دایى کش! لقب جدید مدافع شمالى پرسپولیس بود. بازیکنان با دویدن نرم و حرکات کششى کار را آغاز کردند و بعد در ۳ گروه سپک تاکرا و ضربات سر به توپ هاى بلند با دست را انجام دادند. سرپرست با تأخیر آمد و در مورد غیبت صلاح توضیح داد.
هنگام بازى آقاوسط دنیزلى بازیکنان را به ضلع غربى زمین در مجاورت دیوار کارخانه همسایه برد تا نکات فنى را که گوشزد مى کند به گوش خبرنگاران و سایرین نرسد. جالب اینکه دیروز بازیکنان به خصوص مامانى و الونگ بسیار شاد و سرحال بودند و با شوخى و حرکات موزون باعث خنده  همبازیانشان شدند. الونگ حتى در زمان استراحت با شیث کشتى گرفت.
تمرین بیشتر به مرور کارهاى تاکتیکى اختصاص داشت و خبرى از حرکات استقامتى نبود. فرزاد آشوبى در اواسط تمرین با اجازه دنیزلى چند دور دوید و به رختکن رفت. او خستگى را علت این امر دانست و مصدومیت را تکذیب کرد. در مرحله بعد پاس هاى عرضى، بلند و سپس سانتر از جناحین انجام شد که زارعى، پروین و سیدعباسى از راست و ساها، نورى و نیکبخت از چپ وظیفه ارسال توپ را برعهده داشتند.
نیکبخت بهترین سانتر کننده توپ در تمرین دیروز بود و توسط دنیزلى مورد تشویق قرار گرفت. شیث رضایى با اینکه در بازى فردا غایب است، جزو بازیکنان با انگیزه و  آماده تمرین بود و به هیچ وجه دلسرد نبود. جالب اینکه دنیزلى نمى دانست شیث بازى برق در جام حذفى را از دست داده یا دیدار مقابل پاس در لیگ را که اسکندرى او را مطلع کرد. رضایى با آمادگى خوب، مورد تشویق باقرى هم قرار گرفت. شعبو با ضربه سر بدى که زد، خودش هم به خنده افتاد. او هم دیروز شوتزن شده بود اما هیچ کس به اندازه کریم شوت هاى سنگین نزد. بادامکى همچنان مغموم و بى روحیه است و باعث شد، صادقى دقایقى با او صحبت کند. شوت  به دروازه و فوتبال دستگرمى بخش هاى پایانى بود. براى سبزها، فاطمى، شعبو و نورى گل زدند و سیدعباسى و معدنچى تیم حریف، یعنى سفید ها را به گل رساند. دنیزلى تأکید فراوانى به ضربات ایستگاهى و ارسال هاى بلند و ضربات سر داشت. باقرى تذکرى فنى به حاجى زاده داد و تمرین ساعت ۱۳ به پایان رسید و بازیکنان به رختکن رفتند. در اواسط تمرین هواداران که به استقبال چهارشنبه سورى رفته بودند، با ترکاندن ترقه، این قضیه را به کارگران آوردند. تمرین امروز پرسپولیس ساعت ۱۶ برگزار مى شود و پس از آن اردوى ۲۴ ساعت تیم براى بازى با برق در هتل المپیک برپا مى شود.


نویسنده : سیروس حسین » ساعت 9:39 عصر روز چهارشنبه 85 اسفند 16

نقشه جدید انصارى فرد براى فتح جام حذفى
مأموریت ویژه براى پروین و دنیزلى
پرسپولیس دیگر شانسى براى قهرمانى در لیگ برتر ندارد اما اگر بخواهد با پشت سر گذاشتن حریفان و کسب ۲ پیروزى در جام حذفى مى تواند به حضور در آسیا امیدوار باشد.
124671.jpg
پرسپولیس پنجشنبه به مصاف برق تهران مى رود و بعد از آن در صورت برد با سپاهان رویارویى مى کند و در صورت پشت سر گذاشتن این تیم مى تواند در فینال با دیگر فینالیست مسابقه دهد.
منابع آگاه پرسپولیس در پرسپولیس از نکات جالبى براى کسب قهرمانى خبر مى دهند.
هیأت مدیره این باشگاه که در ۱۰ روز گذشته حسابى تغییر چهره داده است به انصارى فرد اعلام کرده که در صورت حذف از جام جهانى باید براى همیشه با پرسپولیس خداحافظى کند.
در همین راستا مدیرعامل سرخ ها با دنیزلى اتمام حجت کرد و به او اعلام نموده در صورت کسب نتایج آبرومندانه از نظر مالى وى و بازیکنان را با حمایت سازمان تأمین مى کند.
124470.jpg
انصارى فرد که در مصاحبه هاى چند وقت اخیر خود بیش از حد از مربى ناکام یک میلیون دلارى تیمش حمایت کرده، چند روز پیش رایزنى هایى را با على پروین نیز انجام داد تا او هم از تیم حمایت کند و به گفته نزدیکان پروین، حضور بالاى هواداران رنگ قرمز در دیدار برابر سایپا هم به خاطر حمایت على پروین از نیمکت  سابقش بوده.
انصارى فرد با نوشتن فرمول ترکیبى پرسپولیس پروینى به علاوه پرسپولیس غیرپروینى تمامى شرایط را با حمایت هیأت مدیره و سازمان براى قهرمانى در جام حذفى فراهم کرده تا جایگاه خود را در این تیم نیز مستحکم تر کند.


نویسنده : سیروس حسین » ساعت 9:35 عصر روز چهارشنبه 85 اسفند 16

به دنبال اتفاقات اخیر درمورد آرای انضباطی فوتبال؛
اعضای کمیته‌ی انضباطی فدراسیون فوتبال دسته‌جمعی استعفا کردند

سرویس: ورزشی - فوتبال
1385/12/16
03-07-2007
17:20:51
8512-10078: کد خبر

خبرگزاری دانشجویان ایران - تهران
سرویس: ورزشی - فوتبال

اعضای کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال در اعتراض به روند رسیدگی‌ها درمسایل انضباطی فوتبال دسته‌جمعی استعفا کردند.

به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا) عبدالرحمن شاه‌حسینی رییس کمیته، علی محدثی دبیر، محمد مداح و علیرضا صالحی اعضای کمیته انضباطی در نامه‌ای خطاب به کیومرث هاشمی سرپرست فدراسیون فوتبال و معاون سازمان تربیت بدنی تاکید کردند که با توجه به شرایط کنونی امکان ادامه‌ی خدمت وجود ندارد.

متن کامل نامه‌ی اعضای کمیته‌ی انضباطی خطاب به هاشمی بدین شرح است:

« نظر به این‌که اخیرا اختلافات بین آرای صادره‌ی کمیته‌ی انضباطی و شورای عالی استیناف فدراسیون فوتبال از حیث مبانی و استدلال حقوقی و تعیین میزان تنبیهات به‌علاوه بیان مطالب اهانت‌آمیز در رسانه‌ها به حدی رسیده که امکان ادامه‌ی خدمت میسور نمی‌باشد، لذا به منظور اجتناب از هرگونه شائبه و ایجاد فضایی مناسب برای تقریب آرا، اعضای این کمیته مصلحت را در استعفا دیده، با اعتقاد کامل به ماهیت آرای صادره از سوی کمیته‌ی انضباطی که منشأ صدور آرا را بر اساس مصلحت قرار نداده، انصراف خویش را از ادامه‌ی خدمت به حضور جناب‌عالی و پیشگاه ملت آزاده و عدالت‌خواه اعلام می‌داریم.

عملکرد کمیته‌ی انضباطی و مشروح علل استعفا متعاقبا تقدیم خواهد شد.»

انتهای پیام



نویسنده : سیروس حسین » ساعت 9:33 عصر روز چهارشنبه 85 اسفند 16

بازیکن کامرونی به عضویت تیم فوتبال استقلال تهران درآمد

سرویس: ورزشی - فوتبال
1385/12/16
03-07-2007
19:39:58
8512-10139: کد خبر

خبرگزاری دانشجویان ایران - تهران
سرویس: ورزشی - فوتبال

بازیکن کامرونی به عضویت تیم فوتبال استقلال تهران درآمد.

به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، "کووئیکه" بازیکن کامرونی، که برای انجام تست به تهران سفر کرده بود، پس از حضور در تمرینات تیم فوتبال استقلال و تایید کادر فنی، عصر امروز رسما به این تیم پیوست.

قرارداد این بازیکن تا پایان فصل جاری لیگ برتر فوتبال است و مسوولان باشگاه استقلال درصدد انجام اقدامات لازم برای رسیدن این بازیکن به بازی با پرسپولیس هستند.

قرارداد این بازیکن به عنوان بیست و پنجمین بازیکن استقلال فردا در باشگاه استقلال به امضا می‌رسد.

انتهای پیام



نویسنده : سیروس حسین » ساعت 9:29 عصر روز چهارشنبه 85 اسفند 16

دنیزلی: انتظار چنین‌ حرفى‌ را از دایى‌ نداشتم‌ از ایران‌ خواهم‌ رفت!
على‌ دایى‌ پس‌ از رأ‌ى‌ کمیته‌ انضباطى‌ در جواب‌ به‌ سئوالات‌ خبرنگاران‌ راجع‌ به‌ مصطفى‌ دنیزلى‌ گفت: باشگاه‌ پرسپولیس‌ یک‌ میلیارد پول‌ داده‌ مربى‌ کشتى‌ آورده‌ و او به‌ بازیکنان، کشتى‌ آموزش‌ داده‌ تا فوتبال!
این‌ حرف‌ دایی، دنیزلى‌ را بسیار ناراحت‌ کرد به‌ خاطر همین‌ دیروز طى‌ یک‌ ارتباط‌ تلفنى‌ حرفهاى‌ دنیزلى‌ را شنیدیم‌ و به‌ رشته‌ تحریر درآوردیم.
دایى‌ گفته‌ که‌ پرسپولیس‌ مربى‌ کشتى‌ آورده؟
نمى‌دانم‌ چرا او این‌ حرف‌ را زده‌ من‌ براى‌ این‌ بازیکن‌ احترام‌ زیادى‌ قائل‌ هستم، واقعاً‌ تعجب‌ مى‌کنم‌ چرا این‌ حرف‌ را زده!
شما به‌ بازیکنان‌ گفته‌ بودید با او خشن‌ بازى‌ کنند؟
هرگز، همه‌ تیم‌ شاهدند من‌ در رختکن‌ گفتم‌ احترام‌ دایى‌ را نگه‌ دارید او اسطوره‌ فوتبال‌ ایران‌ است، من‌ اولین‌ بار نیست‌ که‌ برابر دایى‌ قرار مى‌گیرم‌ همیشه‌ گفتم‌ به‌ على‌ احترام‌ بگذارید.
حالا چه‌ جوابى‌ براى‌ این‌ حرف‌ دایى‌ دارید؟
هیچ! بهتر بود او قبل‌ از اینکه‌ چنین‌ حرفى‌ مى‌گفت، کمى‌ فکر مى‌کرد. من‌ هرگز چنین‌ نگفتم‌ که‌ به‌ دایى‌ بى‌احترامى‌ کنید او مى‌تواند از دوستانش‌ در پرسپولیس‌ بپرسد.
من‌ هرگز انتظار چنین‌ حرفى‌ را از دایى‌ نداشتم‌ و دیگر هم‌ نمى‌خواهم‌ در این‌ خصوص‌ بیشتر حرف‌ بزنم‌ او نظر خودش‌ را گفته!
الونگ‌ گفته‌ با او لجبازى‌ مى‌کنید و بازى‌اش‌ نمى‌دهید.
این‌ یک‌ حرف‌ خنده‌دار است‌ من‌ لجبازى‌ کردم، مگر من‌ بچه‌ام‌ که‌ به‌ ضرر تیم‌ خودم‌ کار کنم.
او مى‌گوید شما به‌ وى‌ گفتید قراردادت‌ را تمدید کن.
این‌ هم‌ دروغ‌ است‌ من‌ به‌ خاطر همین‌ حرفها یک‌ بازیکن‌ از ترکیه‌ با خودم‌ نیاوردم‌ که‌ پشت‌ سر من‌ حرف‌ نباشد حالا بیایم‌ به‌ او بگویم‌ بیا قرارداد ببند به‌ من‌ چه‌ ربطى‌ دارد. من‌ از این‌ دروغها خسته‌ شدم‌ به‌ خاطر همین‌ مسائل‌ دیگر نمى‌خواهم‌ در فوتبال‌ ایران‌ باشم‌ و قصد رفتن‌ دارم‌ فصل‌ بعد دیگر مرا در ایران‌ نمى‌بینید.
وضعیت‌ تیم‌ براى‌ جام‌حذفى‌ چطور است؟
تیم‌ در شرایط‌ خوبى‌ است‌ و ما کاملاً‌ آماده‌ هستیم‌ از حریف‌ شناخت‌ خوبى‌ داریم‌ و قطعاً‌ این‌ تیم‌ را مى‌بریم. فیلم‌ این‌ حریف‌ را دیدم‌ مشکل‌ خاصى‌ هم‌ براى‌ این‌ دیدار نداریم، تمام‌ هدف‌ ما جام‌حذفى‌ است‌ و قهرمانى‌ این‌ جام‌ را مى‌خواهیم. این‌ را فقط‌ در آخر مصاحبه‌ من‌ بنویسید دنیزلى‌ از این‌ همه‌ دروغ‌ و شایعه‌ خسته‌ شده‌ او دیگر حوصله‌اش‌ سررفته، چقدر از قول‌ من‌ دروغ‌ مى‌گویند واقعاً‌ این‌ همه‌ دروغ‌ تا کی؟!


نویسنده : سیروس حسین » ساعت 9:26 عصر روز چهارشنبه 85 اسفند 16

علی دایی:از تصمیم کمیته انضباطی ناراحت نیستم
علی دایی، مربی و بازیکن تیم فوتبال سایپا که روز چهارشنبه به دعوت نمایندگان اردبیل در مجلس شورای اسلامی حضور یافته بود، گفت که از تصمیم کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال در مورد خودش ، ناراحت نیست.

به گزارش خبرنگار پارلمانی ایرنا، دایی در گفت و گو با خبرنگاران پارلمانی تاکید کرد:خوشحال هستم که این مساله در درون دستگاه ورزش کشور حل شده است .

مربی و بازیکن تیم فوتبال سایپا که به تازگی بخاطر مسائل پیش آمده در دیدار دو تیم سایپا و پیروزی با محرومیت‌هایی مواجه شده گفت که به دعوت نمایندگان اردبیل به مجلس آمده و حضور او در مجلس ربطی به مسائل کمیته انضباطی و محرومت وی ندارد.

دایی خاطرنشان کرد که درخارج از مجلس نیز با نمایندگان اردبیل ارتباط دارد.

خبرنگاری از علی دایی سوال کرد که آیا در آینده امکان دارد که برای نمایندگی مجلس تلاش کند،دایی درپاسخ گفت:من اصلا این کاره نیستم و از سیاست سر در نمی‌آورم .

دایی همچنین درپاسخ به سوال خبرنگاری که علت ضربه زدن با سر به بازیکن تیم پیروزی را سوال کرد، این مساله را رد کرد.

سیام.(پ)/ ‪۱۷۰۱‬



نویسنده : سیروس حسین » ساعت 9:24 عصر روز چهارشنبه 85 اسفند 16

شاه‌حسینی" نسبت به تشکیل جلسه شورای استیناف بدون حضور او معترض شد
.رییس کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال از تشکیل جلسه شورای استیناف بدون حضور وی انتقاد کرد.

"عبدالرحمن شاه حسینی" روز چهارشنبه در گفت و گو باایرناافزود: تشکیل این جلسه در روزی که من حضور ندارم جای سوال دارد.

وی با بیان‌اینکه‌راجع به پرونده علی دایی و شیث رضایی صحبت نمی‌کند،گفت:
مسلما آن کسی که از این موضوع سربلند بیرون خواهد آمد، من هستم.

وی تاکید کرد که برای سلامت فوتبال باید به یکسری اصول پایبند باشیم تا فوتبال بیشتر از این دچار اسیب نشود.

وی گفت: اعضای کمیته‌انضباطی فدراسیون فوتبال دراعتراض به‌روند رسیدگی‌ها در مسایل انضباطی فوتبال دسته‌جمعی استعفا کردند.

کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال،علی دایی و شیث رضایی بازیکنان تیم‌های سایپا وپرسپولیس را به دلیل درگیری در بازی این دوتیم به ترتیب چهار جلسه و یک جلسه محروم کرده بود.

باشگاه فرهنگی ورزشی سایپا نسبت به میزان محرومیت علی دایی معترض شده که در پی‌اعتراض این باشگاه شورای استیناف این میزان محرومیت را به‌یک جلسه کاهش داد.

سه جلسه محرومیت دایی از سوی شورای استیناف به حالت تعلیق در امد.

عبدالرحمن شاه حسینی رییس ، علی محدثی دبیر، محمد مداح و علیرضا صالحی اعضای کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال هستند.

نامه‌ای‌اعضای کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال خطاب به‌کیومرث‌هاشمی سرپرست فدراسیون فوتبال و معاون سازمان تربیت بدنی به شرح زیر است.

نظر به اینکه اخیرا اختلافات بین آرای صادره‌ی کمیته‌ی انضباطی و شورای عالی استیناف فدراسیون فوتبال از حیث مبانی واستدلال حقوقی و تعیین میزان تنبیهات به‌علاوه بیان مطالب اهانت‌آمیز در رسانه‌ها به حدی رسیده که امکان ادامه خدمت میسور نمی‌باشد، لذا به منظور اجتناب ازهرگونه شائبه و ایجاد فضایی مناسب برای تقریب آرا، اعضای این کمیته مصلحت را در استعفا دیده،با اعتقاد کامل به ماهیت آرای صادره از سوی کمیته‌ی انضباطی که منشا صدور آرا را براساس مصلحت قرارنداده،انصراف خویش راازادامه‌ی خدمت به حضور جنابعالی و پیشگاه ملت آزاده و عدالت‌خواه اعلام می‌داریم.

عملکرد کمیته‌ی انضباطی و مشروح علل استعفا متعاقبا تقدیم خواهد شد.



نویسنده : سیروس حسین » ساعت 9:22 عصر روز چهارشنبه 85 اسفند 16

پیغام‌ دنیزلى‌ به‌ الونگ: به‌ فکر تیم‌ جدید باش‌ elong3.jpg
مصطفى‌ دنیزلى‌ سرمربى‌ پرسپولیس‌ به‌ الونگ‌ هشدار داد به‌دنبال‌ تیم‌ جدیدى‌ باشد.
گفته‌ مى‌شود الونگ‌ این‌ روزها پیشنهادهایى‌ براى‌ عقد قرارداد دارد. در همین‌ راستا دینزلى‌ به‌ وى‌ اعلام‌ کرده‌ است‌ که‌ در ادامه‌ رقابت‌هاى‌ لیگ‌ به‌ هیچ‌عنوان‌ از وى‌ استفاده‌ نمى‌کند و چنانچه‌ پیشنهادى‌ از تیم‌هاى‌ دیگر دارد یکى‌ از آنها را انتخاب‌ نماید و پرسپولیس‌ را ترک‌ کند.
ظاهراً‌ الونگ‌ نیز از مدیر برنامه‌هاى‌ خود خواسته‌ است‌ تا با مسئولان‌ باشگاه‌ در این‌ زمینه‌ صحبت‌ نموده‌ و تکلیف‌ وى‌ را مشخص‌ کنند. همچنین‌ این‌ بازیکن‌ به‌ مدیر برنامه‌هاى‌ خود متذکر شده‌ است‌ که‌ انصارى‌فرد و آرى‌هان‌ عوامل‌ حضور وى‌ در پرسپولیس‌ هستند، از همین‌رو انصارى‌فرد باید وى‌ را از بلاتکلیفى‌ خارج‌ کند.


نویسنده : سیروس حسین » ساعت 9:21 عصر روز چهارشنبه 85 اسفند 16

سرمربی تیم فوتبال استقلال تهران گفت من به عنوان سرمربی تیم استقلال وظیفه داریم چه در بخش فنی و چه از نظر روانی و چه از دیگر ابعادباید به این تیم کمک کنم .

" صمد مرفاوی " روز سه‌شنبه با بیان این مطلب افزود به همین علت نمی‌توانم سخنانی را بیان کنم که مشکلی برای این تیم ایجاد کند.

مرفاوی با ابراز امیدواری نسبت به آینده تیم استقلال گفت تیم استقلال در طول ماه‌های اخیر با مشکلات بسیاری روبه‌رو شده‌است ولی من معتقدم ثبات به این تیم باز خواهد گشت.

سرمربی تیم فوتبال استقلال تهران در ادامه اظهارداشت من به آینده تیم استقلال امیدوارم .

مرفاوی افزود من معتقدم که هیچ تیمی در ایران حریف ما نیست به جز خود ما ، یعنی باید با تمام توان در راه کسب امتیازات لازم در دیدارهای باقی مانده لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های ایران گام برداریم .




نویسنده : سیروس حسین » ساعت 7:26 عصر روز سه شنبه 85 اسفند 15

<      1   2   3   4   5   >>   >