سفارش تبلیغ
صبا ویژن




زمستان 1385 - اخبار برگزیده فوتبال
 مصطفی دنیزلی" : به شاگردانم نگفتم در زمین کشتی بگیرند
سرمربی ترکیه‌ای تیم فوتبال باشگاه پرسپولیس تهران گفت : در دیدار برابر تیم سایپا تهران به شاگردانم نگفتم در زمین کشتی بگیرند.

" مصطفی دنیزلی "روز سه‌شنبه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت :
من به هیچ‌وجه از "علی دایی" انتظار نداشتم که در مورد من اینگونه اظهار نظر نماید.

علی دایی پس از این دیدار که در چارچوب رقابت‌های فوتبال قهرمانی باشگاه‌های برتر ایران با نتیجه ‪ ۲‬بر ‪ ۲‬به تساوی انجامید، اظهار داشته بود که تیم پرسپولیس یک میلیارد تومان هزینه کرده و یک مربی کشتی استخدام نموده است .

دنیزلی افزود من واقعا بخاطر اینگونه صحبت کردن دایی از وی دلخور شدم.

وی اظهار داشت : من هیچگاه به شاگردان خود نمی‌گویم در زمین فوتبال کشتی بگیرند بلکه از آنان می‌خواهم که با بازیکنان تیم حریف یارگیری من تو من را انجام دهند.

وی گفت : قبل از دیدار برابر تیم فوتبال باشگاه سایپا تهران ، به هر یک از بازیکنان خود وظیفه‌ای را محول کردم و از "شیث رضایی" نیز خواستم که با دایی یارگیری من تو من را انجام دهد، نه اینکه گفته باشم با دایی کشتی بگیرد.

سرمربی تیم فوتبال باشگاه پرسپولیس تهران در ادامه افزود : با تمام این صحبت‌ها ، من دایی را دوست دارم و امیدوارم که در اولین سال مربیگری‌اش موفق باشد.

دنیزلی در مورد دیدار برابر تیم برق تهران در چارچوب رقابتهای فوتبال جام حذفی باشگاه‌های ایران اظهار داشت : شناختی از تیم برق تهران ندارم و قرار است که امشب فیلم بازی این تیم را ببینم .

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس تهران گفت : به بازیکنان تیم پرسپولیس گفتم که این دیدار بسیار سخت و حساس است و باید تیم برق تهران را کاملا جدی بگیرند.

دنیزلی گفت : تیم برق برای صعود به مرحله بعد گام به این دیدار می‌گذارد و برای دیدار مرحله نیمه نهایی نیز تدارکات خاصی را دیده و به هیچ وجه این دیدار برای تیم پرسپولیس بازی آسانی نیست .

سرمربی ترک تبار تیم فوتبال باشگاه پرسپولیس تهران با اشاره به دیدراهای لیگ برتر اظهار داشت : ما هنوز هم امیدوارانه این بازیها را دنبال می‌کنیم هرچند که کسب مقام قهرمانی بسیار کم رنگ شده و ما برای حیثیت پرسپولیس مقابل هیچ تیمی حریف دست و پا بسته‌ای نیستیم .



نویسنده : سیروس حسین » ساعت 7:25 عصر روز سه شنبه 85 اسفند 15

هامبورگ در پی جانشین «کیا»؟
فاضلی: می‌خواهیم تا پایان آوریل همه چیز تمام شده باشد

سرویس: ورزشی - فوتبال
1385/12/15
03-06-2007
11:45:21
8512-08837: کد خبر

خبرگزاری دانشجویان ایران - تهران

مهدی مهدوی‌کیا پس از هشت سال حضور در هامبورگ و بازی برای تیم شمالی آلمان در آستانه جدایی از آن قرار دارد.

به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، پایگاه اینترنتی روزنامه‌ی مورگن پست با درج خبری با عنوان «هامبورگ به دنبال جانشین» از ترک هامبورگ از سوی مهدوی‌کیا خبر داد.

در این نوشته آمده است: آنها مراعات امتیازهای خود را می‌کردند. تا زمانی که HSV با خطر سقوط روبرو بود گفت‌وگوها بر سر تمدید قرارداد با سردی پیش می‌رفت اما، در پشت پرده این جریان مدت‌ها بود که آغاز شده بود و راه‌ها همواره پایان یک دوران دیگر چندان پوشیده، آرام و همراه با سکوتی نیست. مهدی مهدوی‌کیا پس از هشت سال در آستانه ترک هامبورگ قرار دارد.

این بازیکن ایرانی، خوشنام‌ترین بازیکن جمعی پنج نفره است که هنوز نمی‌دانند آیا در سه ماه آینده در آستانه یک جابجایی قرار دارند یا خیر. خود این بازیکن دوست دارد در هامبورگ بماند. او همواره به تیمش وفادار بوده است اما، در زمانی که در آنها واژه‌ها به ندرت بیان می‌شوند، برداشت‌ها خود را نشان می‌دهند.

مهدی مهدوی‌کیا به تازگی از ترکیب اصلی کنار گذاشته شده بود. تلاش‌های او همانند گذشته از نظر سران باشگاه بسیار متغیر بوده است، حتی موافقان داخلی هم به وضوح در برابر ماندن موضع گرفته‌اند. سران باشگاه برای فصل آینده در پی تقویت جناح چپ خط دفاعی‌شان هستند. مرکز دفاع و گوش راست هم برای تقویت مورد نظر روسای HSV قرار دارند.

و مهدوی‌کیا چه می‌شود؟ از فرانکفورت خبرهایی به گوش می‌رسد اما، رضا فاضلی هیچ شتابی ندارد. او در این باره به مورگن پست گفت:« تا پایان ماه مارچ صبر خواهیم کرد. پس از آن پیشنهادهای رسیده را می‌سنجیم و به انتظار علامت‌ هامبورگ خواهیم ماند. می‌خواهیم تا پایان آوریل همه چیز تمام شده باشد.»

کالین بنیامین، رنه کلینگ بیل، اشتفان وشتر و اولیور هامپلس دیگر بازیکنانی هستند که آینده نامعلومی درهامبورگ دارند.



نویسنده : سیروس حسین » ساعت 5:22 عصر روز سه شنبه 85 اسفند 15

مهرداد اولادی با وضعیتی مبهم مواجه شده به نحوی که حضور او در یکی از دو تیم پرسپولیس و الشباب، در هاله‌ای از ابهام قرار گرفته است. محمدحسن انصاری‌ فرد که با وجود تلاش‌های فراوان در گذشته موفق به جلب رضایت مسئولان الشباب مبنی بر متقاعد کردن برای بازی اولادی در پرسپولیس نشد، آخرین رایزنی خود را در این زمینه انجام خواهد داد.
بر همین اساس مدیرعامل پرسپولیس چهارشنبه در امارات حضور یافته تا در این نشست، تمام تلاش خود را برای حل مشکل اولادی انجام دهد.

مسئولان الشباب پیش از این تا نیم‌فصل، ITC موقت اولادی را برای حضور در پرسپولیس صادر کرده بودند.  

نویسنده : سیروس حسین » ساعت 4:19 عصر روز سه شنبه 85 اسفند 15

اولادی: از این وضع خسته شده ام چاپ ایمیل
۱۵ اسفند ۱۳۸۵

oladi(1).jpgاولادی درخصوص حضورش در تیم الشباب یا پرسپولیس خاطرنشان ساخت: منتظر جلسه مدیرعامل پرسپولیس با مدیرعامل الشباب هستم تا تکلیفم مشخص شود. در هر حال به جهت اینکه دانشجو هستم، مدت 20 روز بیشتر نمی‌توانم خارج از کشور حضور داشته باشم. مسئولان الشباب پیش از این تنها تا نیم‌فصل، مجوز حضورم را در پرسپولیس صادر کرده بودند اما با پایان این مدت، با بلاتکلیفی مواجه شده‌ام چون مجوز بازی در الشباب و پرسپولیس را ندارم و بین این دو تیم مانده ام. امیدوارم هرچه زودتر از این شرایط رهایی یابم چون واقعا از این وضع خسته شده ام.


مهرداد اولادی برای حضور در تیم امید نیز با مشکلات بسیاری مواجه است هرچند که او امیدوار است برابر عربستان حضور یابد.

اولادی در گفت‌وگویی درخصوص  حضور خودش در بازی با عربستان اظهار داشت: شدیدا پیگیر کارهایم هستم تا مجوز بازی مقابل عربستان را پیدا کنم.

شخصا به حل مشکل خروجی‌ام سخت امیدوار هستم تا بتوانم حداقل در این بازی حساس، تیم امید را کمک کنم. وی در ادامه افزود: شناخت چندانی از تیم عربستان ندارم اما مطمئنا مربیان این تیم را به طور کامل آنالیز کرده‌اند و مشکلی بابت رویارویی با این تیم حتی در خانه‌اش احساس نمی‌کنیم.با این وضع فعلی که در رقابت های باشگاهی حضور ندارم لا اقل امیدوارم بتوانیم تیم امید را همراهی کنم.

 
بعد >


نویسنده : سیروس حسین » ساعت 4:17 عصر روز سه شنبه 85 اسفند 15

غیبت مرفاوى در تمرین آبى پوشان
یونگ همه کاره آبى ها شد
ایران ورزشى ـ آبى پوشان با حضور در زمین برق آلستوم دیروز تمرین خود را ساعت ۱۵ آغاز کردند. دیروز اما خبرى از صمد مرفاوى نبود. گفته مى شد او براى کارى به باشگاه رفته است. اما بعد از ۴۵ دقیقه سرمربى وارد زمین برق آلستوم شد. اما صمد لباس هایش را عوض نکرد و با همان لباس شخصى تا پایان تمرین ناظر کار بازیکنان بود و تئودوریونگ تیم را تمرین مى داد.
صحبت هاى یونگ
تئودور یونگ، مربى هلندى در ابتدا ۱۰ دقیقه براى بازیکنان درباره مراحل تمرین صحبت کرد. بعد با پاسکارى دو به دو بازیکنان بدن ها را گرم کردند. بعد از آن حرکات کششى انجام شد. آقاوسط و سانتر از جناحین در مرحله بعد تمرین آبى ها قرار داشت و در آخر نیز آبى پوشان در ۲ گروه به فوتبال دستگرمى پرداختند.
جریمه میلیونى صادقى و مجیدى
امیرحسین صادقى و فرزاد مجیدى، به خاطر درگیرى در تمرین یکشنبه جریمه نقدى شدند. صادقى و مجیدى هر کدام از طرف باشگاه یک میلیون تومان جریمه نقدى شده اند. براساس اساسنامه باشگاه هرگونه درگیرى در تمرین و ایجاد حاشیه در تمرین مستحق جریمه نقدى است.
بازگشت گیلا به تمرین
آگوستین گیلائورى هافبک گرجستانى آبى ها بعد از مدت ها غیبت در تمرینات دیروز در تمرین استقلال حاضر شد. گیلائورى که گفته مى شد به خاطر فوت برادرش به گرجستان رفته دیروز چشم آبى ها را روشن کرد و برگشت.
به این ترتیب یکى از غایبان ثابت تمرین استقلال کم شد تا مجتبى جبارى به تنهایى غایب تمرین دیروز آبى ها باشد.
اعتراض آبى ها به مسؤولان برق آلستوم
دیروز مسؤولان برق آلستوم با قطع آب مانع از دوش گرفتن بازیکنان استقلال شدند. البته بعد از اعتراضات فراوان بازیکنان مسؤولان باشگاه مجبور شدند، آب را وصل کنند تا بازیکنان بتوانند دوش بگیرند.
تعطیلى تمرین استقلال
تمرین استقلالى ها امروز براى استراحت بازیکنان تعطیل شد. دیروز بعد از پایان تمرین به بازیکنان اعلام شد که تمرین بعدى تیم چهارشنبه بعدازظهر در برق آلستوم برگزار خواهد شد. استقلالى ها یکشنبه میزبان ملوان در دیدار معوقه هفته بیست و یکم هستند.


نویسنده : سیروس حسین » ساعت 4:17 عصر روز سه شنبه 85 اسفند 15

 نمى‌دانستى‌ استقلال‌ 60 ساله‌ است‌؟!

مقداد نجف‌نژاد که‌ در هر جمله‌اى‌ 3 بار اسم‌ امیر قلعه‌نوعى‌ را بر زبان‌ مى‌آورد، دوشنبه‌شب‌ گفت: «من‌ هنوز استعفا نداده‌ام‌ و دوست‌ ندارم‌ بروم!»

ما واقعاً‌ نمى‌دانیم‌ یک‌ مدیرعامل‌ دیگر باید چه‌کار کند که‌ برکنار شود یا به‌ این‌ نتیجه‌ برسد که‌ استعفا دهد؟ آقاى‌ مقداد نجف‌نژاد که‌ در مراسم‌ معارفه‌ خود حسن‌ روشن‌ را نشناخت! در قضیه‌ حذف‌ استقلال‌ به‌ نوعى‌ مقصر است‌ اما متأ‌سفانه‌ مثل‌ بقیه‌ این‌ موضوع‌ را به‌ گردن‌ نگرفت‌ تا بازى‌ «کى‌ بود، کى‌ بود، من‌ نبودم» همچنان‌ در باشگاه‌ استقلال‌ ادامه‌ داشته‌ باشد. نجف‌نژاد حالا که‌ پرده‌ها افتاده، مى‌گوید من‌ از اول‌ هم‌ با سازمان‌ فوتبال‌ مخالف‌ بودم‌ اما همین‌ مدیرعامل‌ غیرفوتبالى‌ همچنان‌ در پى‌ ماندن‌ است‌ و مدام‌ استعفاى‌ خود را تکذیب‌ مى‌کند!

جناب‌ آقاى‌ نجف‌نژاد! حضرتعالى‌ یک‌ انسان‌ بسیار محترم‌ و یک‌ مدیر سالم‌ هستید اما آیا یک‌ مدیر ورزشى‌ موفق‌ هم‌ هستید؟ آیا شما براى‌ تیم‌ بزرگى‌ چون‌ استقلال‌ گزینه‌ مناسبى‌ بودید؟

آقاى‌ مدیرعامل‌ سابق! شما در نامه‌اى‌ که‌ به‌ پل‌مونى‌ دبیرکل ‌AFC نوشتید، ذکر کردید که‌ استقلال‌ 50 سال‌ سابقه‌ دارد. در حالى‌ که‌ این‌ باشگاه‌ سال‌ 1324 تأ‌سیس‌ شده‌ و 61 سال‌ قدمت‌ دارد. جناب عالى‌ حتى‌ این‌ نکته‌ واضح‌ را هم‌ نمى‌دانستید و عجیب‌ اینکه‌ گروه‌ معاونان‌ هم‌ این‌ مسأ‌له‌ (و سایر مسائل) را به‌ شما نگفته‌ بودند.

آقاى‌ نجف‌نژاد، کاش‌ همان‌ دوشنبه‌شب‌ در برنامه‌ نود رسماً‌ از مردم‌ عذرخواهى‌ و البته‌ خداحافظى‌ مى‌کردید. اگر صلاح‌ استقلال‌ را مى‌خواهید (که‌ حتماً‌ مى‌خواهید) فکر برگشت‌ را به‌ سرتان‌ راه‌ ندهید.

یادتان‌ هست‌ در همان‌ جلسه‌ معارفه‌ وقتى‌ 15، 16 عکاس‌ به‌ سمت‌ شما دویدند، چقدر شوکه‌ شدید؟

آن‌ روز فکر مى‌کردید که‌ از خوشبخت‌ترین‌ آدمهاى‌ ورزش‌ این‌ مملکت‌ هستید اما گذشت‌ زمان‌ ثابت‌ کرد که‌ شما کمترین‌ اطلاعات‌ ممکن‌ را از استقلال‌ دارید و حتى‌ بسیارى‌ از پیشکسوتان‌ استقلال‌ را نمى‌شناسید، بعد هم‌ که‌ کاملاً‌ زیر سایه‌ هیأ‌ت‌مدیره‌ و رئیس‌ سازمان‌ فوتبال‌ قرار گرفتید و به‌ قول‌ خودتان‌ دوشنبه‌شب‌ تازه‌ احساس‌ کردید که‌ مدیرعامل‌ شده‌اید اما آقاى‌ نجف‌نژاد! شما از همان‌ اول‌ هم‌ به‌ درد این‌ پست‌ نمى‌خوردید.

بروید از آنهایى‌ که‌ شما را آوردند سئوال‌ کنید که‌ براساس‌ چه‌ استدلالى‌ این‌ کار را انجام‌ دادند. احتمالاً‌ امروز آنها هم‌ به‌ اشتباه‌ بزرگ‌ خود اعتراف‌ مى‌کنند و قبول‌ دارند که‌ نجف‌نژاد در یک‌ باشگاه‌ بزرگ‌ ورزشى‌ کارآیى‌ چندانى‌ ندارد.

آقاى‌ نجف‌نژاد! اگر دلت‌ براى‌ استقلال‌ مى‌سوزد برو و پشت‌سرت‌ را هم‌ نگاه‌ نکن. برو از آنهایى‌ که‌ جنابعالى‌ را آوردند سئوال‌ کن‌ که‌ مبناى‌ انتخابشان‌ چه‌ بوده‌ است؟!

شما مدیر سالم‌ و زحمتکشى‌ هستى‌ اما تحت‌ هیچ‌ شرایطى‌ یک‌ مدیر ورزشى‌ موفق‌ نیستی.


نویسنده : سیروس حسین » ساعت 1:0 عصر روز سه شنبه 85 اسفند 15

استقلال، سهامدار آرسنال را به تهران دعوت کرد

به نقل از پایگاه خبری باشگاه استقلال، یکی از سهامداران باشگاه آرسنال به کشور ایران سفر خواهد کرد.
این دیدار بنابر دعوت محمدرضا بهمنی، بازرس ویژه سازمان تربیت بدنی انجام می‌گیرد. این جلسه در راستای همکاری‌های مشترک فرهنگی- ورزشی دو باشگاه خواهد بود.
تاریخ این سفر و برنامه‌های آتی آن متعاقباً اعلام می‌شود.
پیش ازاین هم مدیر برنامه‌های یونگ خبر داده بود، که استقلال در سال 86 یک بازی دوستانه با تیم آرسنال انگلیس برگزار خواهد کرد.


نویسنده : سیروس حسین » ساعت 1:0 عصر روز سه شنبه 85 اسفند 15

الونگ در انتظار پاسخ پرسپولیس چاپ ایمیل
 
۱۴ اسفند ۱۳۸۵
elong3.jpgبرخلاف خبرهایی که مطرح می شود، مدافع کامرونی پرسپولیس هنوز پیشنهادی برای تمدید قراردادش نداشته است. مدیر برنامه‌های الونگ اظهار داشت: چندی قبل در رابطه با الونگ صحبت‌هایی را با دو تن از مسئولان باشگاه داشتم اما چنانچه آنها خواهان این بازیکن هستند، باید نامه‌ای کتبی برای تمدید قرارداد با الونگ ارائه نمایند.
مدیر برنامه‌های الونگ در ادامه افزود: تاکنون هیچ پیشنهادی در رابطه با تمدید قرارداد به الونگ ارائه نشده اما این بازیکن طبق قراردادی که با پرسپولیس دارد، تا آخرین روز قراردادش به این تیم متعهد خواهد بود.الونگ تا پایان اردیبهشت سال 86 با پرسپولیس قرارداد دارد.
 

نویسنده : سیروس حسین » ساعت 12:58 عصر روز سه شنبه 85 اسفند 15

تمرین پرسپولیس در غیاب کعبی و اولادی چاپ ایمیل
۱۴ اسفند ۱۳۸۵
tamrin1.jpgتمرین پرسپولیس پس از تعطیلی یک روزه مجددا از امروز پیگیری شد. مصطفی دنیزلی و مترجم او در تمرین بود. ابراهیم اسدی بعد از چند روز غیبت به همراه کریم باقری تمرین کرد. مهدی واعظی در تمرین آمادگی خوبی را از خود نشان داد تا دنیزلی برای استفاده از او در جام حذفی بیشتر راغب شود.
تمرین بدنی، نرم‌دوی، تمرین کششی و تمرینات تاکتیکی از جمله دیگر مسائلی بود که در تمرینات اجرا شد.

در این تمرین دنیزلی از سوی معدود تماشاگران حاضر در کارگران تشویق شد. کعبی و اولادی، غایبان بزرگ تمرین امروز بودند که به دلایل رسیدگی به مشکلات شخصی در این تمرین حاضر نشدند.

مهمترین اتفاق این تمرین خروج صلاح حسن بود و برخورد عصبی این بازیکن که احتمالا تبعاتی برایش در پی خواهد داشت.صلاح حسن در بخشی از تمرین کاورش را از تن بیرون آورد و بدون توجه به گفته های دنیزلی راهی رختکن شد.
 

نویسنده : سیروس حسین » ساعت 12:57 عصر روز سه شنبه 85 اسفند 15

درگیری صلاح حسن و ساها در تمرین چاپ ایمیل
 
۱۴ اسفند ۱۳۸۵
saha.jpgصلاح حسن و روبرت ساها در تمرین امروز با یکدیگر درگیر شدند؛ اما دخالت به موقع کریم باقری به این درگیری پایان داد. در زمان برگزاری دیدار درون تیمی این دو بازیکن در یک تیم و هر دو در خط دفاعی به میدان رفتند؛ اما علکرد ضعیف صلاح حسن به عنوان یک مدافع عصبانیت و تذکر جدی ساها را به همراه داشت.
مهاجم عراقی پس از مواجهه با تذکرهای ساها عصبانی شده و از دنیزلی خواستار رسیدگی به این مسئله شد؛ اما سرمربی ترکیه ای حاضر به دخالت در این زمینه نشد.

صلاح حسن بلافاصله به سمت ساها رفت و پیراهن خود را از تن در آورده و به صورت وی کوبید تا بازیکن اهل چک نیز برای تلافی به سمت وی حمله ور شود. در این بین باقری و دیگر بازیکنان به موقع این دو را از یکدیگر جدا کردند.

همانطور که در خبر قبلی خواندید صلاح حسن هیچ مشکل شخصی با ساها ندارد و تمامی درگیری های تمرین بر سر مسائل روحی این بازیکن مبنی بر دریافت نکردن پول از باشگاه بوده است.
 

نویسنده : سیروس حسین » ساعت 12:56 عصر روز سه شنبه 85 اسفند 15

<      1   2   3   4   5   >>   >